Jump to content

picoglavac

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Molim odgovor na pitanje, dali je zaživio zakon o plačanju alimentacije za bake i djedove, za koji se kazalo da stupa na snagu početkom 2024 god koji je odobrila i vlada republike Hrvatske 07.11.2023. Hvala Ivan.
  2. Molim objašnjenje, kad sam odlazio u penziju otišao sam u Finu da vidim što je sa drugim stupom u mirovinskom i kazali su mi da imam 46000,00 kn. Ja sam ih pitao da mi to prebace na tekući račun, ali odgovor je bio da se to nemože jer će mi od te svote uplačivat u mirovinu. To je bilo 2019. god. Sad me zanima koliko su oni meni do sada isplatili i ako mogu ostatak dobiti u cjelosti na račun i gdje to potražiti. Ja na izvadku od mirovine nigdje ne vidim da oni uplačuju i koliko od drugog stupa. U penziju sam otišao sa 41 god. staža i 60 god. života . Hvala Ivan.
  3. picoglavac

    Prigovor

    dana 18.09.2023. sam došla na prodajmo mjestu Telemach u Velikoj Gorici sa namjerom kupnje novog uređaja radi prestanka rada starog mobitela. Zaposlenica koja je obrađivala moj zahtjev je provjerila i rekla da nemam mogućnost kupnje novog uređaja radi laptopa koji sam naručila putem Telemach telefonske službe prije par mjeseci. Bila sam razočarana ali nisam to mogla promijeniti. Kolegica je ovdje počela sa komunikacijom da mogu uzeti novi uređaj na drugu tarifu no u niti jednom trenutku mi nije bilo objašnjeno da to povećanje tarife znači i dodatan broj telefona koji ću morati plaćati. Pristala sam na sve ne znajući da se to odnosi na dodatne troškove još jednog broja. Uz to se kolegica ljubazno ponudila da mi i otvori uređaj, zalijepi zaštitno staklo i pokrene ga sam mojom karticom. Nakon što sam došla kući ukućani su mi provjerili što sam odradila i shvatili da sam prevarena. Vratila sam se na prodajno mjesto i tražila odustajanje od zahtjeva na što mi je kolegica drsko i bezobrazno odgovorila da mogućnosti povrata nemam i da sam je se odrekla kada sam pristala da mi ona otvori uređaj. U svim tim zahtjevima mi je dala na potpis i tu izjavu koju mi nije niti objasnila ali time mi je oduzela mogućnost odustajanja od povrata usluge. Kao što se možete provjeriti iz sustava novi broj ne koristim niti mi ga je ona pokrenula nego je moja kartica u uređaju. Kao njihov vjerni korisnik i platiša uvjerena sam da sam prevarena i nasamarena od strane djelatnice koja mi u niti jednom trenu nije u potpunosti pojasnila što i kako uzimam sa novim ugovorom. Tražim storniranje dodatne linije na koju sam danas navodno pristala. Pristajem otplaćivati uređaj ali na tarifi koju sam imala do sada i sa brojem koji sam imala do sada. Mislim da je potpuno nelogično da za broj koji neću koristiti uzimam najveću tarifu a da manja tarifa na kojem koristim stari broj i prekoračuje moje potrebe. Samim izborom riječi djelatnice da moram povisiti tarifu dovela me u zabludu da se moj stari broj povećava na više za dodatni uređaj. Žalila sam se odma isti dan , ali prigovor mi je odbijen. Pitam dali imam se nekome još požalit i stornirati ugovor. Hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija