Jump to content

Prigovor


picoglavac

Preporučene objave

dana 18.09.2023. sam došla na prodajmo mjestu Telemach u Velikoj Gorici sa namjerom kupnje novog uređaja radi prestanka rada starog mobitela. Zaposlenica  koja je obrađivala moj zahtjev je provjerila i rekla da nemam mogućnost kupnje novog uređaja radi laptopa koji sam naručila putem Telemach telefonske službe prije par mjeseci. Bila sam razočarana ali nisam to mogla promijeniti. Kolegica je ovdje počela sa komunikacijom da mogu uzeti novi uređaj na drugu tarifu no u niti jednom trenutku mi nije bilo objašnjeno da to povećanje tarife znači i dodatan broj telefona koji ću morati plaćati. Pristala sam na sve ne znajući da se to odnosi na dodatne troškove još jednog broja. Uz to se kolegica ljubazno ponudila da mi i otvori uređaj, zalijepi zaštitno staklo i pokrene ga sam mojom karticom.

 

Nakon što sam došla kući ukućani su mi provjerili što sam odradila i shvatili da sam prevarena. Vratila sam se na prodajno mjesto i tražila odustajanje od zahtjeva na što mi je kolegica drsko i bezobrazno odgovorila da mogućnosti povrata nemam i da sam je se odrekla kada sam pristala da mi ona otvori uređaj. U svim tim zahtjevima mi je dala na potpis i tu izjavu koju mi nije niti objasnila ali time mi je oduzela mogućnost odustajanja od povrata usluge. Kao što se možete provjeriti iz sustava novi broj ne koristim niti mi ga je ona pokrenula nego je moja kartica u uređaju.

 

Kao njihov vjerni korisnik i platiša uvjerena sam da sam prevarena i nasamarena od strane  djelatnice koja mi u niti jednom trenu nije u potpunosti pojasnila što i kako uzimam sa novim ugovorom.  Tražim storniranje dodatne linije na koju sam danas navodno pristala. Pristajem otplaćivati uređaj ali na tarifi koju sam imala do sada i sa brojem koji sam imala do sada. Mislim da je potpuno nelogično da za broj koji neću koristiti uzimam najveću tarifu a da manja tarifa na kojem koristim stari broj i prekoračuje moje potrebe. Samim izborom riječi djelatnice da moram povisiti tarifu dovela me u zabludu da se moj stari broj povećava na više za dodatni uređaj. Žalila sam se odma isti dan , ali prigovor mi je odbijen.

 

Pitam dali imam se nekome još požalit i stornirati ugovor. Hvala

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mislim da su ovdje 2 ključna elementa od kojih se pravnicima diže želudac i čupaju kosu...prvi odlomak u kojem stoji da ste "pristali na sve", pa drugi paragraf gdje ste potpisali izjavu koju niste ni proučili...

Možete tražiti pomoć od Udruge za zaštitu potrošača da su vas obrlatili s povećanjem tarife...oni će plakati da rade dobrovoljno i tražiti vas sitnu donaciju, ali to je drugi par rukava...možda vas izvuče da kontaktirate njihovu korisničku službu i zaprijetite da ćete sve dati u medije...pravno gledano, a i s njihove poslovne politike trebali su vam izaći u susret jer ste na vrijeme reagirali za svoja prava...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija