Jump to content

Morgana666

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Na Zahtjevu za prijenos broja od Telemacha piše da imam pravo zatražiti otkazivanje prijenosa broja ukoliko je došlo do kašnjenja u prijenosu broja dulje od 8 radnih dana (što je). Danas sam zvala HAKOM te mi je gospođa na telefonu rekla da se moj slučaj ne smatra nepravovremenim prijenosom broja budući da imam signala cijelo ovo vrijeme dok mi broj nije prenesen, bez obzira na to što mi signal i mrežu pruža A1, a ne Telemach. Te da samim time nemam pravo na naknadu. Evo ponovno čitam Zakon i nigdje ne piše da se nepravovremeni prijenos odnosi isključivo na nedostupnost mreže. "nepravovremeni prijenos broja: svaki prijenos broja izvan datuma i vremenskog okvira zapisanog u centralnoj administrativnoj bazi prenesenih brojeva, uključujući i slučajeve u kojima nakon prijenosa broja dolazi do neispravnog usmjeravanja poziva, odnosno nemogućnosti korištenja ili realizacije usluge, kao i kašnjenja u slučaju neopravdanog odbijanja ili odgode i slučajeve neželjenog prijenosa broja" Čitam po internetu i vidim da su ljudi koji su imali signala imali pravo na naknadu tako da ne razumijem zašto ja ne bih imala.
  2. Hvala Vam puno na odgovoru. Prigovor sam poslala i dobila odgovor od njih koji glasi: "Poštovani, odrađenom provjerom u sustavu je utvrđeno kako ste na prodajnom mjestu dana 20.10.2023. godine potpisali zahtjev za prijenos korisničkog broja 0994150324. Isti nije prenesen po datumu sa zahtjeva uslijed tehničke poteškoće u sustavu te se ovim putem iskreno ispričavamo na nastalim neugodnostima. Vaš zahtjev je proslijeđen nadležnom odjelu te će Vas kolege u što kraćem roku kontaktirati te s Vama dogovoriti novi datum prijenosa. Željeli bismo istaknuti kako brinemo o svojim korisnicima i sustavno radimo na unapređenju kvalitete usluga te se nadamo da ćete se tijekom naše buduće suradnje u to i osobno uvjeriti. U nadi kako ćete imati razumijevanja za naprijed navedeno, srdačno Vas pozdravljamo. " Odgovor sam dobila 3.11., ali evo danas je 9.11. i još me nitko nije kontaktirao. Napisala sam im odgovor na ovu poruku da me još nitko nije kontaktirao. Danas ističe 15 dana od zadnjeg dana kada je broj trebao biti prenesen (ako se računaju neradni dani). Meni sada samo nije jasno, ako se iznos naknade obračunava za najviše 15 dana nepravovremenog prijenosa broja imam li ja pravo raskinuti ugovor sa Telemachom s obzirom da nisu realizirali prijenos i da li onda i dalje imam pravo na isplatu naknade? Ili sada moram čekati dok mi ne prenesu broj kako bih imala pravo na isplatu naknade (U zakonu se spominje 30 dana u članku 11 stavci 11)? Tu informaciju nigdje nisam našla na stranici Hakoma. "Zahtjev za isplatom naknade podnosi se u pisanom ili elektroničkim putem novoizabranom operatoru, najkasnije u roku od 30 dana od dana realizacije prijenosa broja."
  3. Pozdrav, Imam problem više ni sama ne znam što se događa. Naime 20.10. sam otišla u poslovnicu Telemacha kako bih zatražila prijenos broja, sve sam potpisala i skenirali su mi osobnu, također sam potpisala ugovor na pretplatu za paket koji bi htjela koristiti nakon što mi se prenese broj. Prelazila sam sa A1 Hrvatska. Rečeno mi je poslovnici da ću u srijedu 25.10. između 8 i 11 sati ostati bez signala te dobiti SMS poruku i onda zamijeniti staru SIM karticu za njihovu. Došla je srijeda i nisam dobila nikakvu poruku niti sam ostala bez signala, zvala sam Telemach korisničku podršku i rečeno mi je da došlo do nekakvih problema sa njihove strane te da moj zahtjev još nije predan Hakom-u, ali da će ga staviti na žurni postupak. Na pitanje kada će se onda odviti prijenos broja - "ne znaju". U četvrtak i petak također nije došlo do prijenosa broja te sam ih oba dana zvala i nisu znali ništa o napretku procesa prijenosa broja. Zatim je prošao vikend i u ponedjeljak (jučer) sam opet kontaktirala tehničku podršku u nadi za nekom informacijom. Rečeno mi je da je prijenos broja u obradi, ali ne znaju kada će se izvršiti. Također sva 4 puta kada sam zvala mi je rečeno da imaju moje kontakt informacije te da ću o svemu biti na vrijeme obaviještena, ali nitko me nije obavijestio o ničemu, nego sam ja njih morala vući za rukav. Danas mi stiže poziv od djelatnice u Telemach poslovnici kod koje sam bila kada sam potpisala Zahtjev za prijenos broja još 20.10. te mi je rekla da ću morati doći u poslovnicu ponovno potpisati NOVI Zahtjev. Na moje pitanje može li se to obaviti telefonski ili preko njihove internetske stranice na kojoj to nude budući da sam već bila u poslovnici, rečeno mi je da moram doći u fizičku poslovnicu kako bih potpisala. Sad koliko sam ja shvatila Telemach se nije držao Pravilnika o prenosivosti broja u kojem piše da Prijenos za pokretnu mrežu može trajati najviše 3 dana, te ako dođe do zakašnjenja dužni su me pravovremeno obavijestiti o kašnjenu. Također dužni su mi isplatiti naknadu za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja. S obzirom da su sutra Svi Sveti odnosno, neradni dan, a za prijenos broja je potrebno 3 radna dana nakon predaje zahtjeva moj broj će biti prenesen tek u ponedjeljak 6.11. (ako sve prođe u redu). Je li moguće da me zovu da potpišem novi prijenos kako bi izbjegli plaćanje naknade budući da znaju da nisu u mogućnosti realizirati prijenos ovaj tjedan i s obzirom da nisam dobila nikakvu pismenu obavijest o ovome pozivu za ponovno potpisivanje nego su me nazvali sa mobitela da li bih uopce trebala pristati na ponovno potpisivanje? A ako ne pristanem rečeno mi je da se broj neće prenijeti. Ispričavam se na opširnom tekstu, htjela sam sve detaljno objasniti jer mi stvarno nije jasno kako se mogu ovako ponašati.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija