Jump to content

Timea

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Bivši zaposlenik prouzročio je direktnu štetu mojoj tvrtki objavom lažne internet nagradne igre preko resursa tvrtke. Šteta je prekid suradnje sa dugogodišnjim suradnicima, privremeni prekid poslovanja, zakup i kupnja novih resursa i opreme. Također sam dobila podatak da se koristi podacima tvrke za lažno predstavljanje elektronskom poštom. Molim Vas za savjet koje su pravne opcije u ovom slučaju. Da li su ta djela kaznena, koji zakoni su prekršeni?
  2. Bivši zaposlenik prouzročio je direktnu štetu mojoj tvrtki objavom lažne internet nagradne igre preko resursa tvrtke. Šteta je prekid suradnje sa dugogodišnjim suradnicima, privremeni prekid poslovanja, zakup i kupnja novih resursa i opreme. Također sam dobila podatak da se koristi podacima tvrke za lažno predstavljanje elektronskom poštom. Molim Vas za savjet koje su pravne opcije u ovom slučaju. Da li su ta djela kaznena, koji zakoni su prekršeni?
  3. Molim savjet o daljnjem postupku. *pružatelj telefonskih usluga -u daljnjem tekstu Pružatelj - 12.2008. postavila sam pismenu upit prema Pružatelju o cijeni poziva prema mobilnom operateru u Australiji. iz netransparentnog cjenika, u kojemu se taj podatak ne može pronaći, te iz njihovog pisanog odgovora koji je bio i dalje nejasan, zatražila sam informaciju od njihove službe za korisnike putem telefona. dobila sam informaciju da je cijena za naveden pozive 2,60kn, sveukupno po minuti. 01/2009 - stigao je račun iz kojega je bilo vidljivo da je obračun bitno veći. uložila sam pismenu reklamaciju sa zahtjevom o provjeri računa. nisam dobila odgovor. račun nisam platila. 02/2009 isto 03/2009 isto 04/2009 isto 04/2009 stiže prva opomena. ulažem reklamaciju, te dostavljam zajedno sa svim do tada predanim reklamacija još jednom. ne plaćam račune. izdajem račun (registrirana sam za obavljanje samostalne djelatnosti, jer telefon koristim u poslovne svrhe) za trošak reklamacija i prouzročenu štetu u poslovanju = 900,00kn. 04.05.09. - dobivam pisani odgovor kako je cijena prema mobilnom operateru u Australiji 3,41kn. rok za ulaganje žalbe povjerenstvu 15 dana. 11.05.09. šaljem dopis sa zahtjevom za objašnjenje različitih cijena (da napomenem, nakon svakog računa sam ponovo nazvala službu za korisnike i svaki puta dobila info da je cijena 2,60kn - imam i snimljen jedan razgovor s kojim to mogu potvrditi) 11.05.09. - iskopčali su mi telefon 13.05.09. kompletiram svu dokumentaciju, pišem prigovor Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije. Plaćam nesporni dio prema naputku Agencije. 14.05.09. ukopčavaju mi telefon. izdajem račun za prouzročenu štetu u poslovanju 4 dana x 500,00kn=2.000,00kn 20.05.09. Agencija je pokrenula postupak o čemu me pismeno obavijestila. 20.07.09. stiže opomena od Poslužitelja o nepodmirenom dugovanju. to su sporne razlike koje nisam platila. pitanje: da li da im izdam opomenu za ne plaćanje mojih računa? da li da napišem odštetni zahtjev? da li trebam ulaziti u postupak kao fizička osoba ili pravni subjekt? kada su mi veća prava i koje su mi mogućnosti? unaprijed se zahvaljujem.
  4. zar nitko ne zna što učiniti kad plaća kasni?
  5. da li se se obratio nekoj od inspekcija ili policiji?
  6. Molim pomoć. 01.05.08. zasnovala sam radni odnos. prema ugovoru o radu(obrazac iz NN na određeno) naveden je rok za isplatu plaće 30 dana. nisam primila plaću iako smo imali usmeni dogovor da će plaća biti 15 u mjesecu. nikome nije isplaćena plaća. prošli mjesec su ljudi organizirali štrajk (nisu dobili plaće za 04. mjesec) i podobivali su otkaze. očekujem da plaća neće biti isplaćena na vrijeme obzirom na okolnosti u tvrtki. da li sam od 01.07.08. dužna dolaziti na posao? što da radim? ljudi uzimaju bolovanja, no vjerujem da postoji zakonska osnova koja štiti djelatnike u slučaju neisplaćenih plaća. molim vas savjet hvala, timea
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija