Jump to content

legaos

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. legaos

    inspekcijski nadzor

    Vlasnik sam sezonskog obrta (radim preko ljeta do 15.09.) Dobio sam mailom poziv inspektorata za inspekcijski nadzor? Mala napomena - prebivalište mi je udaljeno 500 km od sjedišta obrta. Ako sam ja sezonski, znači da ne poslujem (isto tako niti moje knjigovodstvo), skroz do početka ljeta iduće godine. Nije mi jasno, šta oni žele od mene i da li zakonski mogu tražiti nekave domkumente od mene ili od knjigovodstva - budući da mi obrt ne posluje skroz do ljeta iduće godine?
  2. Nemoguće da su vam to rekli valjda su vas krivo razumjeli...prostor morate imati uređen nakon otvaranja obrta bez početka a želite podnijeti zahtjev za MTU rješenje I meni su isto tako rekli, (u uredu za gosp., čast izuzecima, rade nekompetentni ljudi i neznalice!). Odite u Poreznu upravu, tražite referenta za vaše prezime; zatražite da se "prijavite u sustav PDV-a" (daju vam obrazac, mislim da se zove P-PDV), izradite žig, ispunite obrazac, oni ga ovjere i to je to - možete kupovati robu i opremu za obrt... Normalno do 5000kn gotovinski, sve preko toga ide preko banke (zato u banci otvorite posl račun, položite nešto gotovine ) i opet možete kupovati...
  3. Kako fizička osoba može dobiti nešto što se zove "dokaz da je poslovni prostor" (teta u uredu za gospodarstvo jedne općine kaže da se to primjenjuje od cca. 2007.g, novi znakon ili propis, nisam siguran). Naime, u dotičnom poslovnom prostoru se prije 2007. g. obavljala djelatnost koja bi se obavljala sada, ali ako nema tog dokaza "da je posl. prostor", nije moguće ići u daljnju proceduru otvaranja (neću spominjati čega). Ako se radi o prenamjeni iz stambenog u poslovni, ev. netko zna koliko to košta i koliko dugo traje?
  4. Ne znam baš. Koji su Vaši argumenti za takav odgovor? Poznate li nekoga tko je otvorio online TA u Hrv.? Volio bih znati kako ide procedura, budući da smo baš mi turistički djelatnici vodili na www.forum.hr, diskusiju vezanu uz istu temu. Osobito nas nervira ona glupa reklama od T-mobila, da ti "za TA treba samo mobile internet i mali komp. + garaža"! Što je rekla jedna kolegica iz struke, "ljudima peru mozak" s takvim glupostima...
  5. Točno je sve što piše na HOK sajtu. Agancija MORA imati poslovni (prodajni) prostor. Ne može poslovati u stanu, skladištu ili sl. Eventualno zakonodavac nudi da se poslovanje može obavljati u sklopu hotela i sl. Ured za gospodarstvo izlazi na teren i donosi odobrenje o MTU. Bez toga ne možete početi s radom. Isto tako, bez MTU-a ne možete dobiti ID broj, bez njega ne može agencija uopće početi s poslovanjem...sve veže jedno za drugim. Vi možete imati samo online (internet) prodaju, ali prije toga morate otvoriri TA, kako piše u gornjem retku. LP
  6. Poslodavac neće da pošalje IP obrazac, iako je isti podigao kod knjigovođe. Šta učiniti? Trebam predati poreznu prijavu (a on se "inati", budući da sam prešao iz njegove u drugu tvrtku). Da li je moguće u poreznoj prijavi upisati samo ime poslodavca ili šta? Šta uopće upisati unutra? Kakvu točno kaznu on može dobiti, ukoliko ga prijavim poreznoj? (vidim da je nešto slično bilo odgovoreno prošli mjesec u istom pitanju). Unaprijed zahvaljujem svima.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija