Hvala na odgovoru.
Konkretno,vanjski suradnik Vip.a koji očito radi na proviziju došao je u naš ured,predložio poslovnu tarifu 300,kojom se može po njenim riječima uštedjeti.I bilo bi da se nismo nagovorili na dodatnu opciju poslovna tarifa 100 u koju su ,po njenim riječima,za pretplatu od sto kuna ,uključeno i sto minuta besplatnog razgovora.Nije napomenula da se to odnosi samo na pozive unutar VIP mreže,niti to piše u ugovoru.To se nalazi negdje u njihovim općim uvjetima poslovanja koje bismo mi morali navodno poznavati?
Uglavnom, taj nas broj naravno košta više nego što je to po njenoj priči trebalo biti.Jer pozivi izvan VIP nisu uračunati ,tako da su računi za taj broj znatni.
Osoba je broj za koji je potpisan ugovor posl. tarifa100
unijela osobno,tj taj broj je pripadao njoj,ne tvrtki. Izlaskom iz tvrtke željela je svoj broj natrag.
Ali joj ga ne žele dati,jer smo u ugovoru pod "obavezom"na dvije godine zbog korištenja promotivne prodaje .Uzeli smo na te brojeve dva mobitela po promotivnoj prodaji
od 1 kn.Od tada je prošlo više od godinu dana.
U potpisanom ugovoru također nije navedeno što će se desiti u slučaju raskida ugovora, to regulirano "općim pravilima poslovanja"
Mi smo htjeli zadržati tarifu 300.a tarifu 100s obzirom da je broj bio privatni da joj ga vrate nazad na pre paid.
Također,ponovno napominjemo,osoba nije više u radnom odnosu
Da li se može negirati potpisani ugovor,s obzirom da u njemu nije navedeno posljedice raskida,kolika bi bila odšteta u slučaju raskida,i sl.