Jump to content

Marakul

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Nema tu puno priče. T-Com je dužan zaštiti svoje korisnike od ovakvih stvari i tek su nedavno nastali neki pomaci po ovom pitanju. U svakom slučaju pozvati ću se nasvoj odgovor na jedan drugi post sa sličnom tematikom i reći da se za sve probleme treba obratiti Vijeću za korisnike koje djeluje u sklopu Hrvatske agencije za telekomunikacije.
  2. Ima šanse. PoštoT-Com nije uvažio žalbu i dapače se ponio neprofesionalno prema tebi (ako shvaćam nije bilo odgovora na pritužbu) najbolje rješenje je obratiti se Vijeću za korisnike telekomunikacijskih usluga, Jurišićeva 13, 10002 Zagreb. Oni su tijelo zaduženo za pritužbe korisnika TK usluga koje djeluje u sklopu Hrvatske agencije za telekomunikacije. I oni su zaduženi zasve sporove. Najbolje je da im se obratite da svom popratnom dokumentacijom (računi, obrazac za zahtjevom za blokadu međunarodnih poziva). Vjerojatno vam je ovo najbolja opcija jer vjerujem da preko suda nećete uspjeti ništa postići.
  3. Shvaćam. Kao dodatni posao sam mislio na prijevode tekstova sa engleskog jezika na naš i obrnuto. To bi se moglo smatrati djelom jer bi se radilo o specifičnom tekstu, zar ne?
  4. Poštovanje. Ja nažalost nisam pravnik nego sam ekonomist iako radim na poslovima regulative u jednoj državnoj tvrtci. Zato bih zamolio pravnike koji se razumiju u to da mi kažu (iako sam čitao Zakon o radu nisam uspio shvatiti to) da li ja mogu uz puno radno vrijeme kod jednog poslodavca raditi još negdje i na koji način? Dali na ugovor o djelu, honorarno ili kako? Unaprijed se zahvaljujem na svim odgovorima.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija