Jump to content

UrsaMajor

Korisnik
  • Broj objava

    11
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Ispričavam se na zakašnjelom odgovoru. Nakon što je moj automobil već sada preko 90 dana na servisu, trenutno sam u pregovorima sa ovlaštenim servisom. Smatrao sam kako trebam pristupiti zadnjoj pomirljivoj, i razumnoj opciji, prije pravnog postupka. Ovlašteni zastupnik marke trenutno razmatra moj zahtjev za kompenzacijom, u kojoj za svoje vozilo zahtjevam vozilo u protuvrijednosti svojega. Naredni tjedan bi trebali i zaključiti pokušaja dogovora. Ukoliko slučaj poprimi pravnu perspektivu, podijelit ću svoje iskustvo sa pratiocima i članovima. Zahvaljujem Vam na informacijama. S poštovanjem, S
  2. Zahvaljujem Vam na odgovoru. U međuvremenu sam svoje razumijevanje, i strpljenje, u dogovoru sa ingerentnom osobom iz ovlaštenog zastupništva marke, restegnuo još do 14. rujna. Ne smatram se, niti pokušavam biti nametljiv. Ukoliko se kvar ne otkloni do 14. rujna, na sastanku tog dana sam izrazio kako očekujem od njih da mi izađu u susret sa mojim, ja smatram, razumnim, i racionalnim zahtjevom. Zamolio sam da me se obešteti automobilom istih karakteristika, i vrijednosti, dok ću ja njima u vlasništvo ostaviti svoj. Korespodencija u riješavanju problema trenutno zahvaća ovlašteni servis, generalnog zastupništvo, i proizvođača marke. Ovlašteni servis trenutno tvrdi kako već mjesec dana na otklanjanju kvarova s mojeg automobila, putem veze, radi proizvođač marke. Ukoliko kvarovi na budu otklonjeni, te 14. rujna oni ne odgovore pozitivno na moj zahtjev, ja ću morati tražiti pravnu zaštitu. Moj automobil, koji sam prethodno redovnom servisu, bez problema vozio nekoliko tisuća kilometara, bez ikakvih naznaka problema, danas je, prema njihovim Emailovima, praktički nepokretan, te se ne može niti odvesti iz servisa. Možda nije prikladno, ali trenutno prikladnijeg načina nemam, stoga Vas ljubazno molim da me otprilike okvirno, i barem otprilično informirate, koliko takav pravni poduhvat traje, te kolike troškove mogu očekivati? Ja smatram kako je u najmanju ruku neprofesionalno, nepristojno, i nekorektno na više razina, preuzeti nečiji automobil, nakon svojeg zahvata prema naputku proizvođača, držati ga preko 80 dana na servisu. Te nakon bezuspiješnih pokušaja otklanjanja kvarova koje su prouzročili ustvrditi, ostaviti me u ovakvoj neugodnoj pat poziciji... S poštovanjem, S
  3. Navedeni problem je i dalje aktualan. Molim nekoga tko me može stručnije uputiti prema pozitivnom riješenju problema. LP S
  4. Poštovani, u slijedećem tekstu Vam želim predstaviti svoj problem sa ovlaštenim servisom. Unaprijed se ispričavam na opširnosti, pokušat ću sažeti koliko je to moguće. Početkom Ožujka, od uvoznika automobila sam kupio 7 godina star obiteljski automobil renomirane marke, iz uvoza. Automobil sam kupio na temelju servisnih informacija, općenitog stanja, te pozitivnig iskustva prilikom probne vožnje. Neznam koliko je bitno za napomenuti, radi osobnih razloga, automobil glasi na mojeg oca, dok se ja svakodnevno koristim, i brinem za njega. Poslije kupovine, automobil sam vozio nekoliko tisuća kilometara, bez ikakvih problema, ili naznaka kvarova. U drugoj polovici Svibnja, automobil je na informacijskom sučelju izbacio obavijest kako se približava redovni servisni interval. Obzirom da sam stalni klijent ovlaštenih servisa, E-mailom sam kontaktirao jedan ovlašteni servis, te sam im poslao upit za servis, sa brojem šasije svojeg automobila. Dobio sam termin za servis krajem Svibnja, kada sam ga u jutarnjim satima i predao servisu. Prilikom predaje automobila, servisni savjetnik me obavjestio kako će pod garancijom proizvođača zamijeniti i upravljački software mojeg automobila. Tom prilikom sam zamolio servisnog savjetnika da me obavjesti o svim potencijalnim djelovima koje tom prilikom treba servisirati na autu, uz redovni servis. Slijedeći dan sam došao, te sam od servisnog savjetnika svoj automobil preuzeo kao savršeno ispravan, i spreman za vožnju do slijedećg servisnog intervala. Automobil je uvijek bio održavan u ovlaštenim servisima, te sam radi uredne servisne povijesti automobila, dobio od servisa i mobilno jamstvo na automobil. Par stotina kilometara, i par dana poslije servisa, prilikom povratka s jednog puta, moj automobil je na konzoli izbacio greške, koje uputstvo automobila povezuje s kvarom procesora. Odmah sam se E-mailom obratio servisu, te zatražio prvi mogući termin, koji sam tada dobio nakon vikenda, i blagdana. Servisni savjetnik mi se javio tek drugi, te treći dan, po predaji automobila u servis. Uz raznorazna apsurdna objašnjenja, moj automobil je stajao pet dana na servisu, bez informacije o kvaru. Radi toga sam zatražio zamjenski automobil o trošku servisu, što sam i dobio. Tom prilikom sam opet od svojeg servisnog savjetnika zatražio da se moj automobil temeljito pregleda, te da me se obavjesti o svemu što se na automobilu još treba servisirati. Tek nakon devet dana, i tri tisuće kuna izmjenjenih komponenata, servisni savjetnik mi je ponovno vratio moj automobil kao savršeno ispravan, i spreman za vožnju. Nakon par stotina kilometara, i par dana po preuzimanju mojeg automobila sa drugog servisa, moj automobil je prilikom jednog putovanja opet izbacio iste, gore navedene greške. Tom prilikom je u neugodnom prometnom trenutku i upravljanje automobilom prebacio na "siguran režim" (safe mode). Prvi slijedeći radni dan sam svoj automobil dovezao na servis, u prethodnu najavu E-mailom. Od tog trenutka nadalje kreću svi slijedeći problemi do danas. Servisni savjetnik mi je od trenutka predaje automobila izložio zaista raznorazne apsurdne, i nelogične uzroke, i razloge kvarova na mojem automobilu. Iako sam im napomenuo da nisam mehanički, ni tehnički stručnjak za tu marku vozila, dva puta su me vodili po radioni ovlaštenog servisa, kako bi mi pokazali što, i zbog čega rade na mojem automobilu. Objašnjenja koja sam dobivao graniče sa razumom. U nekoliko navrata me telefonski kontaktirao servisni savjetnik s kojim sam korespodirao od prvoga dana. U neugodnim razgovorima mi je iznosio zajedljive, i nekulturne primjedbe, jer sam svoj slučaj iznio i upravi društva, te generalnom zastupništvu za tu marku vozila za Hrvatsku. Neki razgovori su trajali i po 30 minuta. Radi takvih neugodnih razgovora, nedavno sam bio primoran putem E-maila zahtjevati od društva da mi se obraća isključivo E-mailom. Svi moji E-mailovi su bili puni strpljenja, razumijevanje, i povjerenja u stručnost osoblja ovlaštenog servisa. U pomirljivom tonu sam se obratio svima za koje sam smatrao da mi mogu pomoći sa mojim problemom. Komunikaciju prema meni želim opisati kao bezbobzirnu, šturu, i nepotpunu. U E-mailu uglavnom odbijaju, ili ignoriraju odgovarati na moje upite. Šalju mi informacije koje nisu vezane sa mojim upitima, već sa teoretskom, ili špekulativnom dijagnostikom. Do ovoga trenutka moj je automobil preko 70 dana na ovlaštenom servisu. Valja spomenuti kako su prilikom probnih vožnji, na mojem automobilu napravili preko 500km. Ja već sveukupno 65 dana vozim zamjenske automobile ovlaštenog servisa. No, ja želim svoj automobil, ispravan, i servisiran, kakav sam platio da izađe iz servisa. Zadnji službeni odgovor, kao i nekoliko prethodnih, mogu protumačiti tako, da neznaju što uzrokuje kvarove mojeg automobila, te neznaju kvar otkloniti. Iako mi je u nekoliko navrata servisni savjetnik i telefonski spomenuo, da zapravo i neznaju što je mojem automobilu, ne žele se tako izjasniti i u komunikaciji E-mailom. Vrijeme potrebno, i termin otklanjanja kvarova s mojeg automobila naprosto nije poznato. Komunikacija, i skrb o kupcu, je katastrofalna. Način dijagnosticiranja, otklanjanja kvarova, i riješavanja problema, je bez rezultata, nikakav. Ne volim nikoga vrijeđati, no ovakav način ophođenja moram nazvati bezobraznim šarlatanstvom! Moja obitelj je samo u zadnjih 10 godina imala 6 automobila dotične grupacije, od kojih su dva bila kupljena potpuno nova. Nikada nismo doživjeli nešto slično. Po zvanju sam učitelj cestovnog prometa, sa svim kategorijama, i nikada nisam teoretizirao, ili uplitao svoju stručnost između mojeg automobila, i ljudi koje sam smatrao stručnima i ovlaštenima da rade na njemu. Radi svega navedenog sam duboko povrijeđen kao čovjek, te kao klijent ovlaštenog servisa. Jučer sam poslao poslijednji E-mail upravi društva, kako molim da me se primi na razgovor sa nekim tko je ingerentan za obostrano pozitivno konsenzualno riješenje ovog problema. Ukoliko i taj moj napor da ovaj apsurd pozitivno privedem sretnom zaključku, biti ću primoran svoja prava, i imovinu zaštititi pravnim putem. Ljubazno Vas molim slijedeće stručne savjete: Odakle početi pravni postupak ovakvoga slučaja, kome se obratiti za ovu pravnu tematiku? Koliki su izgledi za pozitivno riješenje ovog problema po mene, te koliko mogu očekivati da će proces trajati? Molim Vas, bitno mi je da mi napišete okvirne troškove koje mogu očekivati za ovakav proces. Nemam očekivanja da ću ja nekoga "oguliti", niti da će mi netko pokloniti novi automobil. No, prava sebe kao klijenta smatram grubo povrijeđenima, kao što se smatram uvrijeđen kao čovjek, ovakvim postupanjem prema meni. Želim svoju imovinu nazad, kakvu sam je predao, ali ispravnu, i servisiranu, za što sam platio! Još jednom se ispričavam na svojoj opširnosti. Zahvaljujem na pažnji i čitanju, te Vas molim za stručne savjete. S poštovanjem, S.
  5. Nisam izvršio uvid u spis, stoga ne želim tvrditi prema tom faktoru. Ali iz pouzdanog izvora znam kako dotični prvookrivljeni naprosto nije dobio poziv... Nisam siguran da je priznao krivicu, jer smo oboje sjedili kod suca za prekršaje prvi puta, a iskazi su nam se uglavnom podudarali. Ja sam već kod suca za prekršaje, kao i on, izjavio kako sam lanuo jednu dvije previše. Što se tiče suočavanja sudionika, nisam siguran da će ga biti, jer je postupak pokrenuo PUZ na dan uhićenja, koji me i tereti, pa kao laik pretpostavljam da se postupak vodi službenim putem. Što se mene tiče, suočavanja sudionika može biti, jer nisam huligan a u verbalni sukob sam uvučen radi stvarno trivijalnih razloga, zbog kojih bi se inače okrenuo i otišao. Ja nikada nisam bacao ništa na nikoga, pa tako ni stolice... LP
  6. Pozdrav! Oživljavam mrtvu temu ali bih Vas ljubazno što prije molio odgovor obzirom da se tiče ovoga slučaja. Na mojem pozivu na saslušanje piše da sam pozvan radi "ispitivanja u gore naznačenom prekršajnom postupku" . Što je ispitivanje, tko će ga provoditi i kako se ono inače provodi? Može li se zbog "ispitivanja" postupak odužiti u nedogled -što mi nije u interesu!? Još važnije, na pozivu su navedena 2 optužena, od kojih sam ja drugooptuženi. Zašto prvooptuženi još uvijek nije dobio poziv na Sud za isti datum i zbog istog postupka? Ne radi se o tome da poziv nije želio primiti, već da mu naprosto nije poslan. Zašto je to tako? Opet najlijepše zahvaljujem na odgovorima. LP
  7. Ja Vam još jednom najlijepše zahvaljujem! Ovaj Forum ću svakako preporučiti svakome tko zatreba pravnu pomoć!
  8. Još jednom veliko hvala na odgovorima! Meni uuopće nije u interesu otezati sa sudom i presudom. Naravno, u interesu mi je što prije platiti kaznu, ako, Daj Bože bude samo novčana kazna i zavoriti to poglavlje. Na žalost, teško da će netko uspijeti do kraja mjeseca ishoditi dozvole, a što se mene tiče, kada ga ja dobro konzerviram, mogu ga čuvati i u vlažnom podrumu. Naravno, ukoliko ga oštete a su vjerojatno to dužni i nadoknaditi? Još jednom lijepo zahvaljujem na odgovorima -pomogli ste mi! Iako me još kopka ta đavolja zatvorska kazna, jer bih onda morao ostaviti trudnu ženu i dobiti otkaz na poslu... lp
  9. Zahvaljujem na odgovorima i imam slijedeća pitanja. 1. Ja sam to shvatio loše. 2. hvala 3. hvala 4. Kajem se, i to je jasno, i naravno da ne bih ponavljao djelo niti sam takav tip čovjeka. Kako to najbolje izložiti sucu!? 5. hvala 6. Zašto je pozitivno da se spor oteže i kako ja onda mogu pripomoći "otezanju" ukoliko je to dobro za mene? Kako prepoznati dobrog odvijetnika od lošeg i postoji li negdje whitebook/black book zagrebačkih odvijetnika? Kako mi odvijetnik može odmoći, s moje točke gledišta to mu nije baš u interesu -kako za renome tako i iz financijskih razloga? Obzirom da smo ja i kolega prvo i drugookrivljeni, dali je u tom slučaju bolje doći bez odvijetnika kako se ne bi stavili u još goru poziciju? Slijedeća pitanja? Postoji li mogućnost komisione prodaje oružje u ovlaštenoj trgovini, te preuzimanja istoga nakon isteka rehabilitacijskog perioda od 3 godine? Obzirom na to da imam više komada oružja, mnogima bi samo ishođenje nabavnih dozvola bio veliki problem, kao što bi bilo iznimno skupo ishođenje dozvole za sve. Zašto će dokazi biti neoborivi? Da budem iskren, trenutak je bio pun adrenalina pa ni sam nisam siguran što sam točno rekao u konfliktu i dali me uopće itko od policijskih službenika čuo? Psovalo se sa svih strana, i u tom komešanju je teško razaznati da sam baš ja izrekao koju. Tako sam to prezentirao i pred prekršajnim sucem drugi dan nakon uhićenja koliko mi to i kako ide u korist? Hvala unaprijed na odgovorima.
  10. Pozdrav! Zanima me slijedeće. Krajem Ožujka ove godine sam bio na jednom mjestu u Zagrebu gdje su dvije skupine došle u verbalni konflikt. Ušao sam u verbalni konflikt i ispalio psovku dvije. Obzirom da je sve promatrala i dežurna nam Policija, priveli su mene i mog kolegu, prvo u PP, potom Oranice a zatim kod suca za prekršaje. Nadalje: Dobio sam (TEK SADA) nakon pola godine poziv na sud na "saslušanje" krajem ovog mjeseca (Rujna). Terete me za Prekršaj iz čl. 6 zakona o prekršajima protiv javnog reda i mira. Slijedeći prekršaj glasi ovako. Citat: "Tko se na javnom mjestu ponaša na naročito drzak i nepristojan način vrijeđajući građane ili narušavajući njihov mir, kaznit će se za prekršaj novčanom kaznom u protuvrijednosti domaće valute od 50 do 350 DEM ili kaznom zatvora do 30 dana." Moj portfolio ukratko: Nisam huligan, nisam bio na nekoj utakmici ako se to pitate jer ih ni ne pratim. Nemam nikakvu "povijest nasilja" . Inače sam radio kao ovlaštena osoba i športski sam strijelac. Imam 3 savršene sigurnosne provjere iza sebe i nikada nisam bio prekršajno ili kažnjeno gonjen za išta. Izuzev 3 prometna prekršaja u proteklih 4 godine. Dali su me uopće smijeli privesti i zadržati u jedinici za pritvaranje (čitaj maltretirali u sobi bez ičega)? Kakvu bih kaznu mogao dobiti iz ovoga za što me terete? Zašto ne mogu naći nikakvu drugačiju valutu osim DEM (njemačkih maraka)? Za što se daje kazna zatvora i kakav to prekršaj mora biti!? Kakva je šansa da me se kazni kaznom zatvora!? Obzirom da moj čin nije nasilne prirode, može li mi se potom oduzeti moje oružje koje legalno posjedujem kao športski strijelac? Kakva je mogućnost prolaska bez kazne ili dobivanja "opomene" ? Koliko bi mi na ročištu pomogao odvijetnik, što je to "saslušanje" i može li se parnica otegnuti u nedogled? Hvala unaprijed na odgovorima. Srdačan pozdrav!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija