Jump to content

UrsaMajor

Korisnik
  • Broj objava

    11
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Aktivnosti reputacije

  1. Hvala
    UrsaMajor je dobio reakciju od Ruby_Danderfluff u Problem s ovlaštenim servisom automobila   
    Ispričavam se na zakašnjelom odgovoru.

    Nakon što je moj automobil već sada preko 90 dana na servisu, trenutno sam u pregovorima sa ovlaštenim servisom.
    Smatrao sam kako trebam pristupiti zadnjoj pomirljivoj, i razumnoj opciji, prije pravnog postupka.
    Ovlašteni zastupnik marke trenutno razmatra moj zahtjev za kompenzacijom, u kojoj za svoje vozilo zahtjevam vozilo u protuvrijednosti svojega.
    Naredni tjedan bi trebali i zaključiti pokušaja dogovora.

    Ukoliko slučaj poprimi pravnu perspektivu, podijelit ću svoje iskustvo sa pratiocima i članovima.

    Zahvaljujem Vam na informacijama.

    S poštovanjem,

    S
  2. Hvala
    UrsaMajor je dobio reakciju od Ruby_Danderfluff u Problem s ovlaštenim servisom automobila   
    Zahvaljujem Vam na odgovoru.

    U međuvremenu sam svoje razumijevanje, i strpljenje, u dogovoru sa ingerentnom osobom iz ovlaštenog zastupništva marke, restegnuo još do 14. rujna.
    Ne smatram se, niti pokušavam biti nametljiv.
    Ukoliko se kvar ne otkloni do 14. rujna, na sastanku tog dana sam izrazio kako očekujem od njih da mi izađu u susret sa mojim, ja smatram, razumnim, i racionalnim zahtjevom.
    Zamolio sam da me se obešteti automobilom istih karakteristika, i vrijednosti, dok ću ja njima u vlasništvo ostaviti svoj.

    Korespodencija u riješavanju problema trenutno zahvaća ovlašteni servis, generalnog zastupništvo, i proizvođača marke.
    Ovlašteni servis trenutno tvrdi kako već mjesec dana na otklanjanju kvarova s mojeg automobila, putem veze, radi proizvođač marke.
    Ukoliko kvarovi na budu otklonjeni, te 14. rujna oni ne odgovore pozitivno na moj zahtjev, ja ću morati tražiti pravnu zaštitu.
    Moj automobil, koji sam prethodno redovnom servisu, bez problema vozio nekoliko tisuća kilometara, bez ikakvih naznaka problema, danas je, prema njihovim Emailovima, praktički nepokretan, te se ne može niti odvesti iz servisa.

    Možda nije prikladno, ali trenutno prikladnijeg načina nemam, stoga Vas ljubazno molim da me otprilike okvirno, i barem otprilično informirate, koliko takav pravni poduhvat traje, te kolike troškove mogu očekivati?

    Ja smatram kako je u najmanju ruku neprofesionalno, nepristojno, i nekorektno na više razina, preuzeti nečiji automobil, nakon svojeg zahvata prema naputku proizvođača, držati ga preko 80 dana na servisu.
    Te nakon bezuspiješnih pokušaja otklanjanja kvarova koje su prouzročili ustvrditi, ostaviti me u ovakvoj neugodnoj pat poziciji...

    S poštovanjem,

    S
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija