Jump to content

neit

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Sklopila sam ugovor u životnom osiguranju s jednom osiguravajućom kućom krajem 8 mjeseca ove godine. Iako uredno plaćam svaki mjesec do danas mi nije stigla polica osiguranja. Već neko vrijeme odlazim u poslovnicu i trošim svoje vrijeme zbog nečijih propusta. Zanima me da li postoji rok u kojem je osiguravajuća kuća dužna ispostaviti policu s obzirom da mi to nigdje u općim uvjetima ne piše. Kad god dođem uvijek ista priča. Polica je poslana ali ne znamo kako nije stigla. Kada pitam kada su je poslali i koju firmu su koristili za uslugu slanja ne znaju mi reći. Jednostavno, ne razumijem zašto mi ne žele izdati policu?! Molim Vas da mi pomognete ako znate nešto o vremenskom roku za dostavljanje police. Da li je to zakonski uređeno ili svaka osiguravajuća kuća ima svoju politiku u tom slučaju? Svega mi je dosta i najrađe bi se makla iz ove osiguravajuće kuće jer me zavlače i ne žele mi izdati dokaz o mom osiguranju. Kada sam rekla da želim prekinuti osiguranje službenica mi je rekla kako mi neće vratiti novac. Zanima me da li imam pravo prekinuti ovaj ugovor o osiguranju i zahtijevati povrat novca s obzirom da želim raskinuti isključivo iz razloga što oni ne ispunjavaju svoj dio dogovora, a to je da dobijem policu. Unaprijed zahvaljujem!
  2. Nije jasno to što HZZO isplaćuje naknadu nakon 42 dana, a sada ispada da treba proći tri mjeseca kako bi HZZO isplatio tu naknadu na račun ili adresu moje mame. Valjda ne trebam objašnjavati koliko je ova odluka u najmanju ruku čudna s obzirom da valjda u ta tri mjeseca ona mora i jesti i živjeti. Samo me zanima imamo li pravo dobiti taj novac prije isteka ta tri mjeseca tj. da joj se isplaćuje naknada mjesečno kao i dosad. Mogu razumjeti da se dogode problemi na relaciji poslodavac- HZZO pa da ona mora pričekati jedan mjesec nekog kašnjenja ali sve poviše je nelogično jer ona nije sposobna za rad.
  3. Jutros sam bila na HZZO-u i gospođa mi je rekla kako moramo čekati da firma bude neprekidno u blokadi 3 mjeseca kako bi oni mogli isplaćivati. Malo mi je tu čudno jer izgleda da je osoba koja postala invalid zapravo nezaštićena. Mama još nije bila na komisiji jer nije proteklo ono vrijeme od 6 mjeseci ali po doktorovoj prognozi ona je nesposobna za rad s obzirom na oštećenja. Naime, problem je u tome što je od posljedica udara ostala gotovo slijepa i ostali su joj neki problemi s motorikom. Znate li što u vezi ovog roka od tri mjeseca da me ne bi opet izvikali na socijalnom Puno vam hvala!
  4. Lijep pozdrav, imam pitanje u vezi majke koja je završila na bolovanju zbog posljedice moždanog udara. U međuvremenu je njena firma završila u blokadi i ne isplaćuju joj naknadu. Zanima me tko je dužan sada voditi brigu o njoj i da li će joj se isplaćivati ta naknada jer u njenoj firmi nam ništa ne znaju reći. Dosad je poslodavac uredno uplaćivao jer je na bolovanju od 9.5.2012. i prije par dana firma je završila u blokadi pa nam je rečeno da oni tu ništa ne mogu. Možete li mi objasniti koji su nam sljedeći koraci i kako ostvariti pravo na naknadu? Unaprijed zahvlajujem!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija