U 6 mjesecu 2010 čistoća mi je povećala račun za odvoz otpada na osnovu povećane kvadrature stambenog prostora. Odmah sam se žalio i započeo prepisku da to nisu smjeli napraviti jer od 1.1.2010.g. odvoz ze ne smije obračunavat po m2 nego po težini volumenu ili broju članova obitelji te sam prestao plaćati razliku u cijeni. Oni su se pravdali da im policija nije poslala podatke te tražili da im pošaljemo podatke o broju članova kućanstva, mi smo tražili i dobili manju kantu, a kad sav vratio račun kao protuzakonit i rekao da maknu m2 ,a ja ću im platit koliko traže odgovoreno mi je da gradonačelnik nije potpisao. Gradonačelnik je u to vrijeme govorio da institucije države rade svoj posao. To se sve nalazi u spisu. Iz prepiske od čistoće sam saznao da cijenu određuju prema Glasniku grada Zagreba 7/2008, nakon čega sam ih upozorio da se nepridržavanjem zakona RH krše moja temeljna ljudska prava čl.19 Ustava RH.
Početkom 6 mj.2013 dolazi ovrha zbog neplaćanja računa u cijelosti i na koju stavljam prigovor da je jedan dio računa u zastari a drugi protuzakonit. Kako sam već prije (1 godina od kada sam dobio ovrhu) nakon dopisa pravnoj službi Čistoće dobio odgovor da mi je prigovor opravdan i da se žalim nadležnim institucijama, poslao sam dopis Ministarstvu Džavne uprave da odluči tko je u pravu. Nako što je zakazano prvo ročište poslao sam Ministarstvu požurnicu i oni su me obavijestili da su sve prebacili na Državni inspektorat. Državni inspektorat mi je vrlo brzo odgovorio da su u Čistoći izvršili nadzor i da oni rade po važećem cijeniku i završavaju nadzor. Nakon toga sam im uputio novi upit da mi odgovore po kojem zakonu rade i naveo primjer J.U. otok Pašman i poslao dokaz da do stupanja na snagu novog zakona 1.1.2010.g.račun za odvoz otpada za 160 m2 bio 120,00 kn ,a nakon stupanja na snagu novog zakona za 2 člana obitelji iznosi 45,00 kn i da očito dva inspektora rade po različitom zakonu. Odgovor je bio nebuloza. Sve to se nalazi u spisu.
Po riješenju Općinskog suda u Zagrebu spor dobiva Čistoća. Prvi put u presudi se spominje naputak ministra Bačića N.N.129/11 i 137/11(Naputak o načinu izračuna naknade gospodarenja komunalnim otpadom) a u spisu ga nigdje nema . Čistoća, Državna uprava i inspektorat ga ne spominju. To im je kao AS iz rukava. Iz obrazloženja: Člankom 57. Zakona o izmjenama i dopunama zakona o otpadu je propisano da Grad Zagreb,grad i općina kao kriterij količine iz čl.17. Zakona o otpadu umjesto jedinice mase ili volumena otpada ili brojeva članova kućanstava,do 31.12.2009. g.,a koji rok je prolongiran čl.4. Naputka do 31.12.2012.g.,dakle isti se odnosi i na utuženo razdoblje,a uvez s čl.106.st.1.Zakona o otpadu, za obračun komunalnog otpada mogu primjenjivati i druge obračunske kriterijeu skladu sa zakonom kojim se uređuje komunalno gospodarstvo.
Pitanje :Da li Naputak koji je objavljen u N.N. 30.9.2011.g. može prolongirat zakon koji je donio Sabor RH i prolongirat ga od 1.1.2010.g. do 31.12.2012.g.
J.U. otok Pašman puši cijenu od 1.1.2010.g. ,a ja neplaćam povećanu cijenu od 1.6.2010.g.,dok sudovi provode zakon. Ja mislim malo sutra. I na kraju ostaje tko bu sve to platil?!
MOLIM POOOMOĆĆĆĆĆ jer u petak mi istiće rok za predaju žalbe na Županijski sud.