Jump to content

anamarija24

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. pozdrav, puno hvala na odgovoru. nažalost nemam dokumentaciju, to je bio telefonski zahtjev skupine usluga. jedino imam svoju kopiju zahtjeva za prebacivanje broja mobitela. već sam i u pismenoj prepiski rekla da ću zahtijevati zaštitu svojih prava, ali samo su mi rekli - slobodno! dobila sam i odgovor udruge telekom u kojem stoji da je dokazivanje štete teoretski moguće, ali da na sudu treba dokazati da je ona i nastala što iz mog slučaja navodno nije vidljivo. u svakom slučaju, hvala na odgovoru. pokušat ću još malo biti strpljiva, tri mjeseca je ništa
  2. da ne otvaram novu temu, molim savjet. imam li pravo na nadoknadu štete od strane HT-a zbog neispunjenog zahtjeva korisnika koji je trebao biti realiziran prije dva mjeseca. Zavlače i stalno iznova traže OIB, kopiju osobne... Danas su me kontaktirali i rekli da ponovno trebam potpisati isti zahtjev (koji je već potpisan prije tri mjeseca, jednako kao što su im svi ostali podaci dostavljeni) kako bi ponovo pokrenuli proceduru. hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija