Jump to content

Klmm

Korisnik
  • Broj objava

    11
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Dobra večer svima. Nisam znala u kojem odjeljku postaviti pitanje. Izvinjavam se za slabi hrvaski. Pišem vam kako bih vas zamolila za informaciju o vremenu otkrivanja od strane vještaka (rekli su mi da je to idealno rješenje) loše izvedenih i nedovršenih radova uredno plaćeno i javnobilježnički angažirani. Postoji li rok za prijavu štete? Treba li se komunikacija izvršiti preporučenom poštom s potvrdom prijema prije kontaktiranja odvjetnika? Zastarijevaju li počinjene štete i neizvedeni radovi? Ako da, kji bi bio rok? Je li ispravno da procjenu obavi vještak ili je za popis loših radova dovoljno izvješće građevinara koji preuzimaju sanaciju štete? Hvala vam puno Lijepi Pozdrav.
  2. Dobra večer, molim vas pomozite mi. Renoviram kuću uz pomoć građevinske tvrtke uz redoviti ugovor i unaprijed plaćene troškove, ali kako je trenutna kriza materijala napredovala, predradnik je odlučio prvo zatražiti ostatak novca. Praktički da mu se plati sve prije završetka radova bez ikakve garancije tvrdeći da će morati pokriti druge troškove kao što je benzin da bi mogli otići na gradilište. Neka vrsta ucjene. Nisam se htjela podvrgnuti ovoj ucjeni i sada gradilište je zaustavljeno a dotični predradnik se ne javlja na telefon, prije tjedan dana je odgovorio da ima problema s radnicima. Moram spomenuti da mi je arhitekt savjetovao da samo nakon završenih radova sredim dokumente i dozvole. Ne znam točno gdje da okrenem glavu. Možete li mi savjetovati kako da nastavim? Koja su moja prava ako bih htio zaprijetiti tužbom? Ima li on pravo tražiti još novca pa niotkuda plačući jad? Uvjeti ugovora su istekli na dva mjeseca ali radovi, naravno, nisu dovršeni. Puno vam hvala. Lijep pozdrav.
  3. Borbena7 , zahvaljujem na odgovoru. Znači li to da ne postoji mogućnost da se takvi podaci bilo gdje pronađu, neće se moći registrirati?
  4. Poštovani, Ispričavam se na svom šepajućem hrvatskom. Moja je majka odlučila steći drugu diplomu nakon 30 godina napornog rada. Poslala je zahtjev za upis podataka prvog stupnja za upis na novi fakultet, ali joj je rečeno da dotični fakultet čuva podatke 10 godina i bez indeksa joj ne mogu pomoći. Ljubazno vas molim: - Ima li moja majka pravo nastaviti studij i očekivati da će joj ti podaci biti dostavljeni? Diplomiranje bi uključivalo skok u karijeri. Postoji li poveznica na tekst zakona koji se bavi predmetnim slučajem? - Postoji li način za oporavak ovih podataka putem drugih kanala? Hvala vam.
  5. Virtalni izvini pogledala sam linkove i ne mogu pronaći informaciju dali je bilo zabranjeno letjeti iz Španjolske za Hrvatsku, jer se moja obitelj vratila iz Francuske kad je Španjolska tvrtka otkazala let iz Španjolske.
  6. Dobra večer, zna li netko od vas gdje mogu pronaći ograničenja putovanja \ travel restrictions letova iz Španjolske za Hrvatsku u ožujku 2020? Konkretno 22.03.2020. Španjolska tvrtka stalno mi govori da je let otkazan za Covid, ali ne vjerujem puno. Hvala svima. Traduci
  7. Dobra večer svima. Nisam znala u kojem odjeljku postaviti pitanje. Izvinjavam se za slabi hrvaski. Dana 22.03.2020. moja majka i brat sletjeli su u madridsku zračnu luku s prethodnog leta (Iberia) kako bi se ukrcali na let KLM Madrid-Amsterdam-Zagreb. KLM im je odbio ukrcaj, a zaposlenica KLM-a ih je otpustla uskrativši im bilo kakvu pomoć ili alternativu (prema zakonu eu216 imali su pravo na bilo kakvu pomoć) niti dokument koji potvrđuje odbijeni ukrcaj - što bi uvijek trebali činiti po zakonu. Kasnije KLM odkazuje let Amsterdam-Zagreb zbog NO SHOW u Madrid. Moj brat je slabovidan, pa je bio praćen u invalidsku kolicu pomoći servisa za osobe s invaliditetom koji su mu pomogli iskrcanje s prethodnog leta Mexico City-Madrid, pitali su ga za ime i kartu za ukrcaj iz Iberie, odveli do chek in KLM. U srpnju šaljemo zahtjev za refund meksičkoj putničkoj agenciji od koje je moj brat kupio karte, koja odgovara da tvrtka KLM tvrdi da se članovi moje obitelji nisu pojavili na ukrcaju - NO SHOW. I tako ne daju nikakav refund. Agenciji šaljemo još jedan e-mail u kojem se kaže: -da je mom bratu ponuđena pomoć za osobe s invaliditetom koje su ga odvodili na prijavu na check in. -da posjedujemo nekoliko Googleovih fotografija geografske oznake (geotagged)- invalidskih kolicima, jednu od koje je srvis za invalidske osobe pružio mom bratu, unutrašnjosti autobusa koji ga je odvezao preko aerodroma do check in - da su sletjeli u zračnu luku isti dan pa da su morali biti tamo. Prođu nekoliko mjeseci, a mi ne dobivamo odgovor. Zatim agenciji šaljemo još jedan e-mail tražeći da ažuriraju naš zahtjev. Odgovor ostaje isti. KLM kaže NO SHOW. Tada odlučujem kontaktirati zrakoplovnu kompaniju putem Facebooka i objasniti im situaciju, da su dopustili ukrcavanje samo nizozemcima. U početku odgovaraju on što sam već rekla ja, da je možda NO SHOW rezultat činjenice da je tog dana nizozemska vlada dopustila samo nizozemskim građanima da krenu zbog ograničenja za Covid-a, pa, nekoliko dana poslije, de mogu potvrditi prisutnost moje obitelji. Tada, nakon nekoliko mojih prosvjeda, odlučuju otvoriti zahtjev u ime moga brata u Air France-u. U međuvremenu, napisala sam upravitelju madridske zračne luke, Aena, da zatražim dokaz o njihovoj prisutnosti. Odgovorili su mi da se bave samo letovima, ane putnicima!! Stoga pokušavam pitati je li istina da osoba s invaliditetom kojoj se pruža pomoć mora dati ime asistentu. Odgovore mi da ako imam probleme mogu poslati Claim njima, itd, neodgovarajući na pitanje. Stoga pokušavam shvatiti koja je to agencija ili udruga koja se bavi uslugom invalida u toj zračnoj luci. Pronalazim ih na facebooku i postavljam isto pitanje. Srećom odgovor je "Da, tražimo ime i kartu za ukrcaj. Postavljala sam preko maila ista pitanja koja ću uskoro postaviti i ovdje AENA-i koja mi je rekla da se obratim ESA-i, koja je odgovorila automatskim odgovorom dajući informacije o mojim pravima kao potrošač, neodgovarajući na pitanja. Prije nekoliko dana obratim se opet KLM-u preko facebooka žaleći se da sam ponovno morala čekati odgovor na pitanja postavljena mjesec dana ranije, prijeteći da bih se bila obratila AESA-i i odvjetniku. Poslije nekoliko sati Air France odgovori preko maila. Kažu da su moje obiteljske karte OPEN. Bez ikakvog drugog objašnjenja. Zatim kontaktiram KLM i tražim pojašnjenje. Odgovaraju da status OPEN znači da putnici nisu mogli koristiti karte. Odgovorim onda da ih nisu mogli koristiti jer ih nisu pustili da se ukrcaju, a ne zato što ih nisu željeli koristiti. Odgovor je: odgovorite na mail službu za korisnike Air Francea tražeći objašnjenje. Stoga odgovaram Air Franceu tražeći kopiju zahtjeva (budući da mi ga KLM nije htio dati) i kažem da njihov odgovor nije odgovor na moj zahtjev. Također tražim pisanu potvrdu odbijenog ukrcaja i potvrdu da je do otkazivanja došlo zbog njihovog NO SHOW. Prilažem fotografiju geografskog označavanja puta u Googleu, fotografiju njihove obavijesti o otkazivanju drugog leta i fotografiju karte za Iberiju. Njihov odgovor čekam 4 dana. Lijepo trazim vas savijet za pitanja: - Koliko se dana mora obično čekati za odgovor na Claim? -Ako Air France i KLM nas nastave vući za nos, što predlažete da radimo? Kako možemo tvrditi da je moja obitelj prisutna prilikom prijave na check in? -Da li su gore opisani čvrsti dokazi o prisutnosti moje obitelji u prostoriji zrakoplova? - Da li nas mogu tužiti zbog slikanja u zračnoj luci? Ne vidu se avijoni niti security, samo pomoćnici za osobe s invaliditetom s invalidskim kolicima, nažalost nema fotografija desk-a KLM. Moj brat fotografira cijelo putovanje kako bi ga ponovno pogledao kod kuće jer ima dva dna boca za naočale. - Mi Znamo da imamo pravo na povrat karata i naknadu, prema eu216 tvrtka im je trebala ponuditi bilo kakvu pomoć - besplatnu hranu, smještaj itd. Čitala sam da bi također imali pravo na povrat računa za troškove nastale u zračnoj luci. odnosi li se to i na troškove nastale za 2 leta koja su ih odvela do odredišta? Hvala vam puno Lijepi Pozdrav.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija