Nema pravomoćne presude niti je do sada bilo radnji u tom smjeru, a sve skupa se događalo prije nepunih godinu dana. Temeljem tih podataka je nastalo rješenje, pokrenut je upravni spor za poništenje istoga. Regulator je upozoren na nevjerodostojnost podataka (ogromna odstupanja u odnosu na prethodne podatke, metodologija skrojena na način da daje željene rezultate, izbjegavanje dostave podataka na točno specificiran način, pretvaranje jedinica mjere iz jedne u drugu...), tražena je obnova postupka ali je isto odbijeno (postupak je bio prepun proceduralnih pogrešaka). Valjda se nisu bili spremni posuti pepelom niti poduzeti kakvu radnju po pitanju pogrešnih podataka (ne bi se zamjerali).
U prilog tome ide i sadašnji postupak, svi podaci su označeni poslovnom tajnom (među njima i javno dostupni podaci!) očito kako bi se ponovno ostvarila nepripadajuća korist, ali i spriječilo dokazivanje odgovornosti. Očito se ide istim smjerom, promjena bi bila svojevrsno priznanje onoga od prije?!
Nesklonost regulatora provođenju vještačenja (uz svesrdnu podršku mobilnog) je također činjenica koja se ne može zanemariti.
Kome bi uopće moglo smetati vještačenje?
Kako stvari stoje, mislim da će se ići u dokazivanje pogrešnih podataka i utvrđivanje odgovornosti, ali to je opet ono pitanje taktike i strategije koje ovdje želimo dodatno verificirati.