Jump to content

Mukamije

Korisnik
  • Broj objava

    17
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Bilo bi jako zgodno da pored inbox-a dobijemo i outbox kako bi mogli imati pristup i porukama koje šaljemo.
  2. Nema takve izjave, to je kao i dobar dio obrazloženja samo hrpa slova i teksta - da se nađe. Čisto pogodovanje i "nerazumijevanje", a sve bitne teme, zahtjevi i dokazi jednostavno preskočeni, kao da ne postoje! Jasno je gdje leži problem. Poslao sam i PM poruku!
  3. Koji je to telekom i dalje u većinskom državnom vlasištvu? Koliko ja znam HT to više nije, a da i jeste nikako se ne bi mogao smatrati tijelom sa javnom ovlasti. On je obično trgovačko društvo. Ako imate konkretno pitanje, možete mi se javiti na PM i vrlo rado ću vam pomoći.
  4. Stiglo rješenje! Što da kažem, katastrofa baš kako smo i očekivali. Regulator se svojski još jednom potrudio da obrani i dodatno osnaži stečevine monopola. Kao primjer komadić iz obrazloženja: vezano uz navode kako su podaci koje je dostavio operator suspektni, regulator naglašava da podatke koje je dostavio opunomoćenik operatora pod kaznenom i materijalnom odgovornošću smatra istinitima te ih je po slobodnom uvjerenju... koristila kao istinite za daljnju analizu. Naravno, vještačenje je ocjenjeno neosnovanim a niti jedan dokaz kojim su osporavani podaci operatora nije niti razmatran (nema ga u obrazloženju). Naš zadnji podnesak regulator nije ni pročitao jer nije imao vremena (od predaje do rješenja vrijeme se mjeri u minutama koje su nedovoljne da se pročita ne ocijeni). Postupak još nije okončan, operatoru su naložene još neke izmjene teksta pa kad ih uvrsti (za 5 dana) dobit će suglasnost. No idemo dalje, sad su na redu druge radnje , a svi prijedlozi i sugestije su i dalje dobrodošli.
  5. Vaši savjeti su vrlo korisni a za odvjetnika sam siguran da će biti vrlo učinkovit
  6. Sve je jasno, nadam se da će netko od pravnika po ovom pitanju imati nešto reći a najvrijednija su iskustva iz prakse. Ima posrednih i naknadnih izjava kako su podaci točni, valjda je i to dovoljno.
  7. Ne mogu vjerovati. Možeš lagat i podnosit lažne dokaze, ako te voditelj postupka nije upozorio da je to zabranjeno?! Ovdje je riječ o zahtjevu regulatora da se dostave određeni financ. i prometni podaci, to po meni podrazumijeva da isti moraju biti točni, a da u suprotnom slučaju mora postojati odgovornost.
  8. Nema pravomoćne presude niti je do sada bilo radnji u tom smjeru, a sve skupa se događalo prije nepunih godinu dana. Temeljem tih podataka je nastalo rješenje, pokrenut je upravni spor za poništenje istoga. Regulator je upozoren na nevjerodostojnost podataka (ogromna odstupanja u odnosu na prethodne podatke, metodologija skrojena na način da daje željene rezultate, izbjegavanje dostave podataka na točno specificiran način, pretvaranje jedinica mjere iz jedne u drugu...), tražena je obnova postupka ali je isto odbijeno (postupak je bio prepun proceduralnih pogrešaka). Valjda se nisu bili spremni posuti pepelom niti poduzeti kakvu radnju po pitanju pogrešnih podataka (ne bi se zamjerali). U prilog tome ide i sadašnji postupak, svi podaci su označeni poslovnom tajnom (među njima i javno dostupni podaci!) očito kako bi se ponovno ostvarila nepripadajuća korist, ali i spriječilo dokazivanje odgovornosti. Očito se ide istim smjerom, promjena bi bila svojevrsno priznanje onoga od prije?! Nesklonost regulatora provođenju vještačenja (uz svesrdnu podršku mobilnog) je također činjenica koja se ne može zanemariti. Kome bi uopće moglo smetati vještačenje? Kako stvari stoje, mislim da će se ići u dokazivanje pogrešnih podataka i utvrđivanje odgovornosti, ali to je opet ono pitanje taktike i strategije koje ovdje želimo dodatno verificirati.
  9. Pravnika imamo, ali to nije dovoljno. Druge strane imaju velike timove, a ovo je pokušaj da i mi ojačamo svoje taktičko strategijske planove i ciljeve, te da ih dodatno verificiramo. Što se tiče trgovačkih sporova neki postupci su već pokrenuti, a neki će biti pokrenuti ovih dana (sve protiv mobilnog operatora). Kako je na sudovima, nije nikakva tajna - sve traje neprimjereno dugo, a na dinamičnom tržištu telekomunikacija i dalje caruje monopol, odnosno njegova zlouporaba. Protiv regulatora još nismo pokretali sporove i to je zapravo glavna tema. Postupak za utvrđivanje zlouporabe monopola također ćemo pokrenuti u najskorije vrijeme (kad dovršimo ovaj postupak) i to pred drugim regulatorom, za što ćemo svakako trebati odvjetnika specijalistu.
  10. Baš me zanima jel netko pokrenuo tužbu protiv Vip-a i sa kakvmim rezultatima (ako se uopće što dogodilo).
  11. Znam ja zašto su podaci poslovna tajna, samo me muči kako ipak doći do tih podataka i kako razbiti pogodovanje regulatora (koji potpomaže izmotavanje i odbija vještačenje)?!
  12. Oni ti ne mogu ništa. Ono što je bitno s aspekta dodatnih troškova je samo prijedlog za ovrhu. Ako podmiriš račune prije nego ti stigne ovrha na Incaso možeš slobodno zaboravit. Čak i u slučaju da ti pokrenu ovrhu Incaso će nestat sa liste troškova, ali će se pojatiti troškovi ovršnog postupka - javni bilježnik.
  13. Vrlo korektno, posebno taktički i strategijski. Imam puno razloga vjerovati da i ovdje vrijedi ona - "ne smrdi riba od repa, već...". Mislim da je izvorni utjecaj službenika minoran. Ovo zasigurno diže letvicu i čini stvar još složenijom. Svjestan sam i onoga što kažete da ću prije ili kasnije ostati sam. To me naravno ne veseli, ali me neće ni obeshrabriti, pa sam sam se i rodio
  14. Pravilnik je stupio na snagu početkom svibnja, a T-Com doista nema veze s ovim slučajem, čak sta vise broj kojeg ste pozivali uopće nije u njihovoj mreži. Ono što možete, je reklamacija računa ali i tu će Vam trebati dosta sreće i strpljenja, a na raspolaganju Vam je i druga instanca - Vijeće korisnika TK usluga pri Agenciji za telekomunikacije.
  15. Ako sam dobro shvatio, po Vama bi trebalo ići na zaštitu zbog nezakonite radnje i kaznenu protiv odgovorne osobe? Svjestan sam da ovo stvarno izgleda kao glavom kroz zid, ali mislim da je vrijeme da se svi oni koji nesavjesno odlučuju o sudbinama drugih dobro promisle. Pred nama je dugačak put, ali čim prije krenemo prije ćemo stići na cilj - administracija kao servis a ne zapreka.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija