Jump to content

Justice30

Korisnik
  • Broj objava

    10
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Ovako, ostavih ja auto otključan s ključem u istom pri noćnom izlasku, u alkoholiziranom stanju. Krenuo kući i auta nema gdje sam ga ostavio. Uglavnom prijavio policiji, pronašli auto totalno razbijen za nekoliko minuta. Kaznena prijava je podnesena protiv nepoznatog počinitelja. Na autu totalna šteta, otvoreni zračni jastuci.... Zanima me kakva je u tom slučaju policijska procedura, jer sam ja auto već popravio o svom trošku a da prije nije napravljena nikakva procijena vozila, jer me nitko nije upozori na to. Jedino me policijski službenik upitao kolika je šteta na vozilu na što sam ja dao odgovor za koji nikako nemogu znati da je točan. Uglavnom šteta sada premašuje iznos koji je u mojoj izjavi za otprilike 30.000 kn. Druga stvar za koju me zanimaju dodatna mišljenja je postupanje po traženju nepoznatog počinitelja. Pri ovakvom sudaru gdje su otvoreni zračni jastuci, mišljenja sam da se trebala kontaktirati hitna pomoć da se utvrdi dali je počinitelj zatražio njihovu pomoć jer je udarac u vozilo bio toliki da je pomotao noseće krakove šasije, odnosno, po meni, odvesti i mene na specijalistički bolnički pregled tako da se mene izuzme kao mogućeg vozača, jer bih u svakom slučaju imao bilo kakvu ozljedu, ogrebotinu, bilo što, znajući da samo zračni jastuk pri ispaljenju stvara temperaturu 400-600 °C i pritisak od oko 3000psi, itd, itd... Ne poznajem proceduru, samo vidim da sve ide u krivom smjeru... Pa bi svako dodatno mišljenje dobro došlo. Također, čovjek koji je prijavio nezgodu izjavio je da je vidio dva čovjeka, od kojih je jedan ležao pored automobila, no policija nije uzela podatke od istog pa ni tu nema traga. Hvala unaprijed.
  2. Pa mjeru zabrane upravljanja će izreći u svakom slučaju, imao sam takav slučaj. No jedna stvar mi se čini nezakonitom, i je nezakonita, a ta je da nikada nisam dobio obavezni niti bilo kakav drugi prekršajni nalog, niti sam isti potpisao. U jednoj situaciji je bio problem alkohol, gdje sam dobio sam zapisnik o mjerenju i isti potpisao, u drugoj prolazak kroz crveno svijetlo - ništa, ni nalog niti bilo kakav potpis niti mi je policajac rekao da ću biti kažnjen, treći slučaj je vožnja pod zabranom - i opet ništa, ni informacija koju sam tražio. Druga nezakonita stvar je što uopće nisam znao da mi je na snazi mjera zabrane upravljanja, na što policajac reče "to ti se više ne upisuje u vozačku" i pojeo vuk magare... Totalne budalaštine, a ja sam izgubio hrpu novaca i posla zbog nemogučnosti upravljanja vozilom, a uzevši u obzir da godišnje prelazim preko 60.000km lako je izračunali kolika je šteta računajući samo cijenu kilometra po 2 kn.... a gdje su izgubljeni poslovi... to nikog nije briga...
  3. Hvala na odgovorima i pomoći, no još je jedna stvar problematična u ovom slučaju a nisam je naveo, a to je da je kuća bila i još uvijek je u otkupu. Vlasništvo je grada i za otplatiti ima još nekih 4.000kn. Do sada je sve podmirivano u rokovima i nema nikakvioh dugovanja. Još gora stvara koja komplicira situaciju je površina kuće, gdje je u ugovoru o dosmrtnom uzdržavanju upisana površina 40m2 manja od stvarne. Ista je prepisana iz ugovora koji je pokojnik imao sa gradom, no on tada nije imao vlasnički list, u kojem je površina veća od one u ugovoru o otkupu.
  4. Ovakva je stvar, imamo ugovor o dosmrtnom uzdržavanju osobe koja je sad pokojna i kuća pripada nama, međutim kada se išlo prenesti vlasništvo stigla je odbijenica s obrazloženjem da katastarski broj čestice ne odgovara sadašnjem jer se u međuvremenu taj dio izparcelizirao i sud je uputio na ZK. Tamo su rekli da je najjednostavnije da se napravi punomoć od strane pokojnikovih nasljednika koji bi to bili u slučaju da nije bilo ugovora o dosmrtnom uzdržavanju. E to je bila najveća greška, jer se oni sada neće odreći svoga nasljedstva, iako pokojnika nisu niti poznavali. I tako to ide po sudu već godinama... Još jedan problem je što vlasništvo nije prenešeno za života primatelja uzdržavanja, iako se vlasništvo može prenesti odmah po sklapanju ugovora. Sada se sve to skupa zakompliciralo, ali samo me zanima kakva je stvarna pravna procedura prijenosa vlasništva u ovom slučaju, znači sa ugovorom o dosmrtnom uzdržavanju i kada je promijenjena kat. č. zbog parceliziranja zemljišta.
  5. Ovako, problem je u tome što sam jednoj firmi dao polog u gotovini da mogu odmah preuzeti robu i istu isporučiti, taj novac je trebao biti vraćen kada sjedne uplata u istom iznosu na njihov račun. Sve se događalo u Petak poslije podne pa je samo trebalo pričekati do ponedjeljka... Naravno Ponedjeljak je došao, uplata sjela, a povrata pologa nema. I tako sam to pustio, tjedan, dva, pa mjesec-dva i tako sada fali par dana do dvije godine... radi se o 100.000 kn. Kakve su mi pravne mogučnosti u ovom slučaju, jer jedino što imam je komad papira i potpis direktora/vlasnika tvrtke kojem sam dao novac na ruke, te isplatnicu sa šaltera banke na taj dan, kao povrat pozajmice sa vlastitog računa... Dali je potrebno napraviti kaznenu prijavu ili sve rješavati preko suda, jer do te osobe nemogu ni doći..?
  6. I još nešto, moji inicijali imena i prezimena su HR koje sam pokušao staviti u naziv poduzeća, ali nije išlo... razumljivo je iz kojeg razloga. Vezano za drugi neobavezni naziv, može se koristiti bilo koji i nije ga potrebno prijaviti, ali na mjestu poslovanja poduzeća kao i središtu mora biti vidljivo istaknut natpis sa pravim imenom firme sa adresom.
  7. Hvala za odgovor, ali još uvijek nemogu pronaći točne konkretne podatke o tome. Upravo to me zanima, zbrajanje starih i novih bodova, jer imam bodova iz starog i novog režima ZSPC-a.
  8. Zanima me što donosi određena količina negativnih bodova, jer sam na stranici MUP-a pročitao da se bez vozačke dozvole ostaje tek nakon 9 sakupljenih bodova u roku od dvije godine. Znam da se prije sa 6 bbodova išlo na predavanje a sa 7 na ponovno polaganje prometnih propisa. Trenutno ih imam 7, a nigdje nemogu pronaći koje ss sankcije za taj broj bodova.
  9. Imao sam više istih ili sličnih slučajeva ali u Njemačkoj i nikada nisu ništa poslali, vjerovatno zato što je administracija prekomplicirana i preskupa. U jednom slučaju su me zaustavili i naplatili kaznu na licu mjesta i kroz dva tjedna sam dobio račun i rješenje na kućnu adresu u HR.
  10. Netreba nikakvo rješenje, potrebna je faktura, bankovna uplata (naravno), prijava na granici, špedicija, carina i to je to... Nekada davno se dobivalo rješenje za carinski broj, a sada je on porezni proj poslovnog subjekta. Znači, prvo uplatit sa svog Žiro računa Nalogom 14 dobavljaču u inozemstvu, pri izlasku iz EU, znači u sloveniji, ovjeriti EXPORT obrazac koji je potrteban za povrat poreza, na ulazu u HR robu prijaviti na špediciji gdje dobijete rok kada se trebate pojaviti s robom na carini, sve papire predati špediteru, kada se obavi pregled on Vam da uplatnicu, sve to platite i doma.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija