Gle, službeno on može tražit brda i doline ukoliko ima podloge, ali sud što odredi, tako će bit. Odšteta, ako što rekoh tamo u onom kilometarskom postu iznad, je materijalna i nematerijalna. Obje ovise o odvjetnicima, osiguravajućim društvima i sudu. Može bit 100 kuna, 1500, 15.000, mislim da je 20.000 neki neslužbeni dogovor, bar po mom iskustvu, i to ako taj koji te tuži ima dobra poznanstva među odvjetnicima.
Cifre su za "duševne boli" za koje slučajeve znam.
Materijalna šteta ovisi o automobilu, starost i kilometraža, te gdje se nalazi u tablicama vrijednosti kod osiguravatelja - i tu je onda veći problem. Ovisno o osiguranju koje taj ima, mogu pisat i najverojatnije hoće, najvišu moguću.
Ponavljam, ispaničari sve sada, i onda se raspitaj koje je osiguranje kod tvog tužitelja da možeš iskopat koliko će te eventualno tražit. Ako te privatno tužio, bez da se osiguranje petljalo, onda možeš proć nešto bezbolnije, ali isto tako postoji šansa da na kraju ništa ni ne platiš ili samo neki simbolični minimum.
Sve ovisi kak sud prođe i što ti papir (presuda) koji dobiješ kaže na kraju.
Al praksa kod nas je ŽALBA. I onda još malo žalbe. (Ukoliko ti odrede da platiš.)
Opet, to ti konkretno mora reć odvjetnik kad mu doneseš sve papire i objasniš situaciju od-do, bez izostavljanja detalja poput svoje financijske prilike i šta je bilo tad. Na njemu il njoj kad prihvati tvoj slučaj je da to za tebe i izganja. Na obostranu korist.