Ne znam jesam li pogodila kategoriju, ali bilo kakva pomoć ili savjet su dobrodošli. Pišem ovo kako bih i druge upozorila. Željela bih ovo nekome prijaviti, ali ne znam kome. 21.9. dobila sam poziv od nekog trgovca koji je jako loše pričao hrvatski da su me pronašli i da mi nude proizvod s voucherom. Nisam mogla razabrati radi li se o snimljenoj osobi ili je osoba pričala uživo. Nisam je ni dobro razumjela. Rekla sam da nisam zainteresirana, a kad su rekli da pritisnem 1 za narudžbu, nisam ništa pritisnula. Nakon toga mi se osoba zahvalila na narudžbi i poklopila mi slušalicu. Nisam ih mogla nazvati natrag jer je poziv bio jednosmjeran. Nisam znala tko su pa nisam isti dan mogla poslati poruku da se to obustavi. Poruku sam poslala tek sutradan kad sam putem maila dobila potvrdu o narudžbi. jer sam tako saznala njihovu adresu. Putem njihova obrasca, ali i putem e-mail adrese sam im rekla da je agent pogriješio i da ja nisam ništa naručila. Kako mi se nitko nije javio, kontaktirala sam Europski potrošački centar u Hrvatskoj koji su mi rekli da moram poslati sve poruke između mene i trgovca i da će onda oni kontaktirati državu iz koje je adresa trgovca. Unatoč mojim neuspjelim javljanjima trgovcu, proizvod je stigao u petak. Odbila sam ga preuzeti i platiti. Poslala sam im opet poruku putem njihova obrasca dva dana poslije kako proizvod nisam preuzela jer ga nisam htjela naručiti. Ovaj put su mi se javili (zanimljivo) i rekli kako proizvod nipošto ne smije biti kod kurira, nego se mora u potpunosti zapakiran s brojem računa IBAN, SWIFT i BIC i potpisom vratiti na neku adresu u Poljskoj. Inače adresa trgovca dolazi iz Cipra prema web stranici. I tvrde kako će se samo tako moći raskinuti ugovor. Ne znam o kakvom oni to ugovoru pričaju. Nisam ništa potpisala. Muči me jedino taj telefonski poziv jer više ni sama ne znam jesam li ja tu njima išta potvrdila ne klikanjem tipke 1 iako se sjećam da sam čula agenta kako govori da ako želim naručiti, neka to pritisnem. (što nisam učinila). U svakom slučaju, naravno da mi nije namjera preuzeti taj proizvod, a kamoli slati nekakav potpis ili račun (ako misle na moj) u Poljsku. ECC mi je rekao da im kao napišem da proizvod nisam htjela naručiti i da ga nisam preuzela, ali to sam već napisala i smatram da im se više ne bih željela javljati. ECC mi je rekao da ako išta još dobijem, da pošaljem njima. Ipak, zanima me i Vaše mišljenje. Mogu li oni mene samo tako nasamariti putem telefona i probati mi nametnuti taj nekakav ugovor? Koja su moja prava? Čitala sam odredbe te trgovine i piše nešto kao da se mogu povući u roku od 14 dana, ali nigdje ne stoji da to mora ići u Poljsku s potpisom i IBAN-om. Ja sam im se javila odmah i na engleskom i na hrvatskom jeziku i nitko mi ništa nije odgovorio sve dok paket nije došao. Koliko znam ja ne moram preuzeti proizvod u pošti, naručila ga, ne naručila. Uostalom, ovi zahtjevi koje su mi poslali su mi tako sumnjivi. Mogu li oni meni kakvu ovrhu staviti na to što nisam preuzela i platila proizvod?