Jump to content

Jrab

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Istražiti ću tu mogućnost. U svakom slučaju zahvaljujem na odgovorima i trudu
  2. 1. Tako je, prebivalište je u gradu Rijeci gdje provodim skoro čitavu godinu- radim i studiram. Dok je adresa boravišta u drugom gradu (u kojemu sam živjela prije studija) te je poštar na adresu boravišta pokušao uručiti rješenje o jednostavnom stečaju, no ja ga nisam primila jer ne boravim ovdje. 2. Preko portala e-građani. Provjeravala sam poštu i vidjela e-mail poruku o "Promjenama u sudskom postupku". Pa sad kad provjeravam čekam da evidentiraju da je odluka pravomoćna. 3. Jedino poruku na portalu E-građani. 4. studenog 2020. Te mi je poštar uručio prije točno tjedan dana isti dopis koji je stavljen 4. studenog 2020. Pretpostavljam onaj koji nisam primila, jer nisam bila na adresi boravišta kada je prvi put pokušano da mi se uruči
  3. Poštovani, Ljubazno bih molila za pomoć i savjet. Poslala sam više upita da bih dobila određene informacije u vezi jednostavnog stečaja potrošača koji mi je dodijeljen bez mog znanja i privole 4. studenog 2020. i odgovore od nadređenih još nisam dobila. Naime, budući da je moja adresa prebivališta prijavljena u gradu Rijeci a adresa boravišta i na koju je dopis poslan jeste u drugom gradu- dopis nisam primila. Trenutno sam dovedena u apsurdnu situaciju da zbog preostalog duga od 420,23 kn ne mogu pristupiti sredstvima na svom računu a što me dovodi u nezavidan položaj, budući da svojim radom financiram troškove studiranja. Prvo nisam reagirala jer sam očekivala da će ovaj "jednostavni" postupak ubrzati čitavu proceduru, no ispalo je obrnuto i račun do dana današnjeg nije deblokiran. Trudim se pratiti slučaj, nitko nije uložio žalbu i smatram da je to trebalo biti riješeno. Ljubazno bih Vas molila povratnu informaciju kada mogu otprilike očekivati deblokadu računa s obzirom na opisanu situaciju. Unaprijed zahvaljujem
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija