tommek81 objavljeno: 22. lipanj 2014. Dijeli objavljeno: 22. lipanj 2014. čitam zoo i z o zaštiti potrošača vezano uz jamstvo.. uglavnom priča ide ovako... radi blago rečeno nemarnog postupanja trgovca koji me uvjerio da proizvod ima garanciji 5 godina (a nema) prijetio sam tužbom te dobio popust do 50% za proizvod po želji.... nakon 9 mjeseci i taj je proizvod u kvaru (druga marka, nova garancija i sve)....postoji mogućnost da ću dobiti novi uređaj ako je popravak neisplativ e sad oni su dužni ako ne mogu popraviti kvar isporučiti novi proizvod i to po mogućnosti istovjetni ali (sad pazite ovo).....kaže meni prodavačica da ako imaju istovjetni (od 4500kn) taj mogu dobiti a ako uzimam neki drugi u klasi da moram nadoplatit jer sam platio samo 50% cijene....... po meni oni moraju (ako nisu u mogućnosti popraviti ili dati istovjetni uređaj) dati novi u klasi... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.