TihoAD objavljeno: 15. srpnja Dijeli objavljeno: 15. srpnja (uređeno) Dragi svi, Uskoro ću dobiti rješenje MPUiDT o statusu imenovanja stalnim sudskim tumačem za engleski jezik. Jasno mi je da za poslovanje sa sudom moram dobiti poziv i onda prema tome jesam li na raspolaganju dogovoriti daljnje postupanje. Zanima me na koji način mogu raditi s fizičkim osobama, recimo s nasumičnim klijentima koji trebaju prijevod ili prijevod i ovjeru određenog dokumenta? **EDIT - inače sam zaposlen u OŠ, na puno radno vrijeme na neodređeno, ne znam je li bitno, pa sam uredio objavu i dodao informaciju Trebam li otvarati obrt? Ako da, kakav tip? Paušalni obrt je spominjan na obuci, ali nisam sve dobro shvatio... Ako moram otvoriti obrt, trebam li uzimati nekakav softver za blagajnu ili račune mogu izdavati printajući excel dokument - prema zadanoj šabloni. Pa ako netko ima iskustva i vremena da podijeli, bio bih vam jako zahvalan! uređeno: 15. srpnja od TihoAD Dodavanje informacija Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
stradivari odgovoreno: 17. srpnja Dijeli odgovoreno: 17. srpnja Prije svega čestitam! Dok ne otvorite obrt (paušalni) ne možete izdavati račune. Ako se odlučite na paušalni obrt možete imati blagajnu al time komplicirate sebi neke stvari (plaćanje pos uređaja itd), može Vam stranka uplaćivati na račun, a evidenciju ste dužni voditi u excelu. Morate imati knjigu prijevoda u kojoj također vodite evidenciju prijevoda. Dakle, što se tiče naplate moguće je imati i blagajnu, al to vuče za sobom neke druge stvari (malo se raspitajte u poreznoj na koji način je Vama najbolje). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
TihoAD odgovoreno: 17. srpnja Autor Dijeli odgovoreno: 17. srpnja prije 10 sati , stradivari je napisao: Prije svega čestitam! Dok ne otvorite obrt (paušalni) ne možete izdavati račune. Ako se odlučite na paušalni obrt možete imati blagajnu al time komplicirate sebi neke stvari (plaćanje pos uređaja itd), može Vam stranka uplaćivati na račun, a evidenciju ste dužni voditi u excelu. Morate imati knjigu prijevoda u kojoj također vodite evidenciju prijevoda. Dakle, što se tiče naplate moguće je imati i blagajnu, al to vuče za sobom neke druge stvari (malo se raspitajte u poreznoj na koji način je Vama najbolje). Hvala! 🙂 Dnevnik prijevoda i ovjera imam, tamo evidentiram sve ovjere prijevode, ako sam to dobro pohvatao. Trebam li neovjerene prijevode bilježiti u Dnevnik? Što se tiče blagajne, ne bih uzimao blagajnu, tako da bi mi onda stranke uplaćivale iznos na račun. Na temelju čega stranka izvršava uplatu, trebam li ispunjavati opće uplatnice? Pod evidenciju u Excelu mislite da svaki račun koji izdam treba biti spremljen na računalo? Na obuci smo dobili primjer računa koji možemo koristiti, pa mi je to nekakva vodilja, ali evo nisam siguran oko samog procesa uplaćivanja. Ako ja izdajem račun na njemu neće biti kodovi ZKI i JIR, ima li to veze? Hvala puno na odgovorima i pomoći! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.