gesaugen objavljeno: 26. siječanj 2009. Dijeli objavljeno: 26. siječanj 2009. Molio bih savjet u vezi slijedećeg problema: Prije pola godine sam kupio klima uređaj i na njega dobio 5 godina garancije. U među vremenu sam zagubio račun koji je bio zajedno sa garantnim listom a uređaj se pokvario i zahtjeva servisera. Pošto nemam garantni list, prodavač uređaja koji je ujedno i serviser mi ne želi servisirati uređaj za besplatno kako nalaže garancija već zahtjeva plaćanje. Na moju molbu da mi izda ponovo račun i garanciju na temelju serijskog broja uređaja, on to odbija učiniti. Zanima me da li je prodavač dužan izdati novi račun i garancijski list po zahtjevu kupca jer oboje znamo da još uvijek imam pravo na garanciju? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nikolina15nina16@gmail odgovoreno: 19. siječanj 2014. Dijeli odgovoreno: 19. siječanj 2014. Ja imam sličan problem ,trebam si otključat telefon a izgubili smo garancijski list i račun u trgovini mi je reko da mi nemože bez toga . Zanima me jel se može šta povodom toga treba mi za posao da ga otključam Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.