caly objavljeno: 24. listopad 2009. Dijeli objavljeno: 24. listopad 2009. Unaprijed isprike zbog podužeg posta. Lijepo bih molila savjet vezano za HEP. Radi se o kući na selu koju povremeno koristimo, uglavnom period proljeće-ljeto. 18.09.2009. su nam došli očitati brojilo, da bi nakon toga prošli tjedan došao račun na iznos od 3000 kn. Zvali smo ih i navodno da postoje dugovanja od 2004. godine (?!). Nama su dolazile akontacije na 30 kn i to se uredno plaćalo. Problem je u tome što sam uvidom na njihov site pogledala potrošnju unatrag tri godine i vidjela da je njihov radnik 28.03.2008. očitao brojilo i zabilježio 8kWh (jednotarifno je). Račun je stigao na 3.69 kn. Iduće što piše u toj povijesti potrošnje je očitanje 18.09.2009. i 3554 kWh koje je točno. Ono što je čudno u svemu tome je da su radnici 2007. g. mjenjali strujni kabel i zapisali na radnom nalogu koji imamo očitanje 1711 kWh, ali toga u HEPovom računalu očito nema Po svemu ispada da mi zaista nismo plaćali koliko je realno potrošeno, ali ne našom krivicom, jer nikakvi drugi računi niti opomene nisu pristizali, do neki dan, onaj na 3000 kn. Brojilo nije u kvaru, barem ne sada, jer sam pratila par dana i zbrajala (glava mi puca već od toga ) Ono što mene zanima, da li postoji neka zastara po tom pitanju? Da li da od njih tražim prijepise svih računa, ukoliko će oni tvrditi da su ih poslali? Mada bi po nekoj logici tada oni odavno isključili struju... Molila bih neki pametan savjet, jer sada zaista nemamo 3000 kn Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 25. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 25. listopad 2009. Ako ne platite račun, ili se budete vadili na zastaru, isključit će struju. Skupite svu dokumentaciju, i taj zapisnik o izmjeni brojila, i posavjetujte se s nekim tko razumije obračun struje. Zatim rasčistite sve nejasnoće sa elektrodistributerom. Ako dug postoji, a nije se 'sakupio' vašom greškom, pokušajte dogovoriti obročnu otplatu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zorko odgovoreno: 25. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 25. listopad 2009. Prigovor pismeni možete uložiti u roku od 15 dana od primitaka računa. Uložite ga i dokumentirajte sa povijesnom potrošnjom. prigovor odgađa izvršenje naplate i iskopčanje struje bar dok se ne riješi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
caly odgovoreno: 28. listopad 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 28. listopad 2009. Zahvaljujem obojici Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.