djurdja007 objavljeno: 18. studeni 2010. Dijeli objavljeno: 18. studeni 2010. Poštovani, neznam da li sam na pravom mjestu, ali imam jedno pitanje vezano za obračun plaće. Radniku smo otkazali ugovor o radu s 23.09.10.(izvanredni otkaz). Međutim prilikom otkazivanja napravili smo neke proposte pa smo istog radnika vratili na posao s 13.10.2010. U ovom periodu između radnik se zaposlio kod drugog poslodavca. Da li mu mi za listopad obračunavamo plaću samo za period od 13.10.-31.10. što mi je logično pošto je drugi period radio kod drugog poslodavca ili mu moramo isplatiti plaću za cijeli mjesec. Trebao bi mi odgovor nekog iskusnog knjigovođe ili pravnika. Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sententia odgovoreno: 18. studeni 2010. Dijeli odgovoreno: 18. studeni 2010. Djelatniku plaću obračunavate za dane koje je proveo unutar vašeg poduzeća, dakle od dana prijave, neovisno o tome da li je u navedenoj pauzi bio ili nije kod drugog poslodavca. U vašem slučaju to je dakle od 13-31.10. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
djurdja007 odgovoreno: 18. studeni 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 18. studeni 2010. Hvala, tako sam i mislila, ali mi je šef usadio sjeme sumnje da sama u sebe nisam vjerovala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.