Jump to content

Prometna nezgoda - potreban savjet što dalje


Branko70

Preporučene objave

Poštovani!

 

Pošto sam laik za pravne i ine stvari, navesti ću događaj što bolje mogu svojim riječnikom...

 

Prometna nezgoda se dogodila u ulici koja nema obilježenu središnju liniju, nema nikakve horizontalne signalizacije. Po riječima policajca s uviđaja " nema širinu za mimoilazak dva automobila.

Dan je, oko 15:30 popodne, vidljivost je dobra, kišni su uvjeti.

 

Kretao sam se brzinom od kojih 30 km/h. Pošto sam vidio automobil da nailazi velikom brzinom, zakočio sam i zaustavio se što bliže desnom rubu ceste.

Međutim ovaj iz suprotnog smjera nije, već se nekih 10-tak metara prije trznio, (valjda se bio nešto zamislio,što već), te naglo zakočio i proklizao ravno na mene.

 

Alkotest kod mene 0,00, kod njega možda nešto sitno (0,24).

 

Napominjem ja sam se zaustavio, on se kretao relativno brzo.

Pozvana je policija, jer je poveća materijalna šteta.

Zapisnik još nije gotov, ali sam dobio informaciju da će nas obojicu teretiti za prometnu nezgodu, tj. obostrana krivnja.

Što to znači za mene? Da li se imam pravo žaliti na to riješenje?

 

Unaprijed hvala na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

sve ovo vaše je jedna strana priće!

bez opipljivih dokaza i pregleda samog mjesta nesreće ( u trenutku nesreće-položaja vozila i sl.) je ne moguče bilo šta reći!!

 

Ako su vam policajci rekli da če te biti prijavljeni onda i hočete, možda se može prometnim vještačenjem dokazati tko je koga udario ali je za to nadležan prometni vještak!

 

P.S. u većini slučajeva prometni vještaci imaju manje vještačenja iza sebe nego policajci koji rade očevide prometne nesreće tako da je i tu moguće da svašta!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru.

 

Da se odmah razumijemo,iznio sam situaciju točno kako je i bilo, jer ako ću izvrtat ili "uljepšavat" priču, onda nema smisla da ikakav savjet pitam, jel da? :no-no: