primos objavljeno: 23. siječanj 2014. Dijeli objavljeno: 23. siječanj 2014. Pozdrav svima. Imamo tgovački obrt za prodaju informatičke i elektroničke opreme, u sklopu trgovine se nalazi servis. U servisu vršimo dijagnoze i popravke na prijenosnim i stolnim računalima, konzolama, mobitelima ...itd. Problem je što još nismo sastavili detaljan pravilnik ili opće uvjete poslovanja servisa, pa se ponekad zna javiti da nam stranke prave problem zbog stvari koje smatramo nepotrebnima i neutemeljenima. Htjeli bi dakle zaštiti stranke, ali i sebe tim pravilnikom, da ne dolazi do dilema što je ispravno a što nije, te da je sve strogo definirano. Pitanje glasi dakle, da li postoji određeni članak zakona koji trebamo slijediti prilikom sastavljanja pravilnika, ili neka špranca po kojoj se možemo voditi? Hvala unaprijed. :namiguje: Isprike administratoru ako je tema u krivoj kategoriji. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.