Jump to content

Uvjeti poslovanja u servisu, servisni pravilnik, kako ?


primos

Preporučene objave

Pozdrav svima.

 

Imamo tgovački obrt za prodaju informatičke i elektroničke opreme,

u sklopu trgovine se nalazi servis. U servisu vršimo dijagnoze i popravke

na prijenosnim i stolnim računalima, konzolama, mobitelima ...itd.

Problem je što još nismo sastavili detaljan pravilnik ili opće uvjete poslovanja servisa, pa se ponekad zna javiti da nam stranke prave problem zbog stvari koje smatramo nepotrebnima i neutemeljenima. Htjeli bi dakle zaštiti stranke, ali i sebe tim pravilnikom, da ne dolazi do dilema što je ispravno a što nije, te da je sve strogo definirano.

 

Pitanje glasi dakle, da li postoji određeni članak zakona koji trebamo slijediti prilikom sastavljanja pravilnika, ili neka špranca po kojoj se možemo voditi?

 

Hvala unaprijed. :namiguje::namiguje:

 

Isprike administratoru ako je tema u krivoj kategoriji.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija