Jump to content

Enchey

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Ovlašteni SERVISER je samo prodavač auto dijelova????? i to je normalno da tako eto nagađamo i prodajemo ljudima m* pod bubrege i uzimamo lovu bez obzira kaj to kaj smo prodali nekome uopće nije potrebno? Mislim zamislite situaciju da se radi o recimo kočnicama i da mi je fraer zamijenio kočnice, ali znate nije to to, ne radi još uvijek dobro ali ja vam to zamijenit više ne mogu jer je eto elektronički dio morate kupit cijeli komplet kočnice i papučicu i sajle i sve i kaj sad odi i slupaj se jer ti kočnice ne rade ili ispljhuni u servisu jedno 2000 eura da ti popravimo? Di je tu smisao? Ne spada li to pod nekakvu nepoštenu trgovačku praksu jer realno da sam znala svrhu te stvari koju oni mijenjaju i da sam imala dovoljno informacija (što je i razlog zašto sam razgovarala s ovlaštenim serviserom, a ne prodavačem auto dijelova) vjerojatno taj dio nebih kupila.
  2. Enchey

    AUTO SERVIS

    Poštovani svi trebala bih pomoć vezano uz jednu situaciju. Nazvali smo servis i rekli smo da ne svijetli traka unutar fara, onda su oni rekli da se radi o dijelu (LED DNEVNO SVIJETLO) i pitali su jel želimo da ga naruče mi smo rekli da želimo ( ne upućuju as na diagnostiku nego eto preko telefona kažu da je to to) šalju ponudu za rezervni dio koja je plaćena istog trenutka. Dogovaramo se za srijedu kada smo poljubili vrata jer dio nije došao. Javljaju u petak da dođemo ujutro da je dio došao. Dolazimo, ostavljamo auto na dva sata javljaju da dođemo po auto, da "far bolje svijetli ali da TO NIJE TO"...i kažu da "treba zamjena cijelog fara i da smo TREBALI NAPRAVITI DIJAGNOSTIKU" na koju nas nitko niti nije uputio prilikom prvotnog niti svakog drugog poziva (koliko smo se puta već čuli dok smo čekali taj dio). Tražimo povrat novaca jer kvar i dalje nije otklonjen (samo je ublažen) koji oni odbijaju jer tvrde da je dio elektronički i da ga NEMOGU SKINUTI I NE MOGU VRATIT AUTO NA STARO i kažu da moramo kupit novi far i još naplaćuju uslugu ugradnje 50 eura. Znači na taj način oni mogu nama prodati sve dijelove sa skladišta i onda reći da smo trebali na dijagnostiku...i naplatiti ponovno nešto 55. Zanima me postoji li neki članak ZOO-a ili Zakona o zaštiti potrošača ili nešto na što se možemo pozvati u cilju povrata novca koji smo realno nepotrebno potrošili, radi se o iznosu od 250 € Riječ je o ovlaštenom, poznatom servisu, ne o nekom fušeru u vlastitoj garaži. Unaprijed hvala svima Lp,
  3. Pozdrav, to sam se i ja pitala jer je tako i moj tata to je neka (posebna) "invalidnina" ne invalidska mirovina s kojom čak možete i biti zaposleni na puno radno vrijeme, tak je meni zena na mirovinskom objasnila, ačli meni i dalje nije ajsno što to znači OSI naknada (a ni mom tati 😅). Baš sada čitam ove komentare za taj inkluzivni dodatak i razmisljam gdje bih mogla naći koji je moj tata stupanj invalidnosti da bismo utvrdili ima li uopće pravo na to i hoće li mu to na kraju ispasti više ili manje od onoga što ima (trenutno ima nekakvih 370 eura invalidnine+ta "naknada OSI)? Izvadila sam mu neku potvrdu s e-građani ali na njoj samo piše da je u registru osoba s invaliditetom ne i koji stupanj
  4. Pozdrav, moram priznati da sam sada malo zbunjena...:S ... kako je to moguće s aspekta čl. 80 i 82. ZOR-a ako nemamo pretpostavku "prekida radnog odnosa"? I kako se dokazuje jel omogućeno ili nije omogućeno (taj dio me zapravo najviše zbunjuje u zakonu 🙁)? Mislim, ako je sporazum ništetan kako kaže u čl. 80 i plus toga još kaže da je to najteži prekršaj poslodavca u čl. 229. st. 1. t. 44., a onda opet piše da je bilo omogućeno ili nije... Mislim teško mi je zamislit tu hipotetsku situaciju - u mojoj glavi to izgleda kao da dam radniku da ide na godišnji, on silom dođe na posao i ja sam mu omogućila al on nije htio, i sad ako nemamo pisani trag da je on rekao da ne želi ići na godišnji, kako ću ja to danas sutra dokazat, a ako napišemo da sam ja onemogućila i da mu za to isplaćujem naknadu za neiskorišteni godišnji onda je taj sporazum ništetan i ja ću platit kaznu. S druge strane ako kažem da sam ja omogućila ali on nije htio i nadjem dva svjedoka koji će to potvrdit ne moram mu ništa platit al u tom slučaju nema ni naknade za neiskorišteni godišnji odmor. Kako ja onda moram isplatiti radniku naknadu? Mislim ne razumijem koji je smisao postojanja naknade u slučaju neprekidnog radnog odnosa kod istog posldoavca ako nije omogućeno korištenje godišnjeg odmora kad je to ništetan sporazum (dakle ne proizvodi pravne učinke već podliježe sankciji iz članka 229.)
  5. Pozdrav, zanima me postoji li neki propis (zakonskog ili podzakonskog ranga) koji privatne poduzetnike obvezuje da ako prijave radnika na određenu stručnu spremu i zanimanje na mirovinskom, moraju dati i određeni minimalni iznos bruto plaće. (znam za kolektivne ugovore o graditeljstvu, ugostiteljstvu, putničkim agencijama i dr.) Npr. Poslodavac pravna osoba koja se bavi pružanjem usluga savjetovanja zapošljava radnika s VSS na radno mjesto voditelja ureda za koji je potrebna stručna sprema VSS i tako ga prijavljuje na mirovinskom. Postoji li neki koeficijent i osnovica po kojem mu mora odrediti bruto plaću ? Unaprijed hvala na odgovorima.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija