Poštovani svi
trebala bih pomoć vezano uz jednu situaciju.
Nazvali smo servis i rekli smo da ne svijetli traka unutar fara, onda su oni rekli da se radi o dijelu (LED DNEVNO SVIJETLO) i pitali su jel želimo da ga naruče mi smo rekli da želimo ( ne upućuju as na diagnostiku nego eto preko telefona kažu da je to to) šalju ponudu za rezervni dio koja je plaćena istog trenutka. Dogovaramo se za srijedu kada smo poljubili vrata jer dio nije došao. Javljaju u petak da dođemo ujutro da je dio došao. Dolazimo, ostavljamo auto na dva sata javljaju da dođemo po auto, da "far bolje svijetli ali da TO NIJE TO"...i kažu da "treba zamjena cijelog fara i da smo TREBALI NAPRAVITI DIJAGNOSTIKU" na koju nas nitko niti nije uputio prilikom prvotnog niti svakog drugog poziva (koliko smo se puta već čuli dok smo čekali taj dio). Tražimo povrat novaca jer kvar i dalje nije otklonjen (samo je ublažen) koji oni odbijaju jer tvrde da je dio elektronički i da ga NEMOGU SKINUTI I NE MOGU VRATIT AUTO NA STARO i kažu da moramo kupit novi far i još naplaćuju uslugu ugradnje 50 eura. Znači na taj način oni mogu nama prodati sve dijelove sa skladišta i onda reći da smo trebali na dijagnostiku...i naplatiti ponovno nešto 55. Zanima me postoji li neki članak ZOO-a ili Zakona o zaštiti potrošača ili nešto na što se možemo pozvati u cilju povrata novca koji smo realno nepotrebno potrošili, radi se o iznosu od 250 €
Riječ je o ovlaštenom, poznatom servisu, ne o nekom fušeru u vlastitoj garaži.
Unaprijed hvala svima
Lp,