Jump to content

BRKICA00

Korisnik
  • Broj objava

    459
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  • Osvojio dana

    26

BRKICA00 je zadnji put osvojio dan kolovoz 9

BRKICA00 objavljuje sadržaj koji korisnici cijene!

O BRKICA00

  • Rang
    Veteran

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. 1, Da, jer je novac na računu isključivo namijenjen za potrebe udruge, a dokaz da je kupljeno nešto za potrebe udruge je R1. Kontrola vam može stvarati velike probleme ako vide na izvatku da je kupljeno nešto, a nema R1 računa (koji je dokaz da je to stvarno kupljeno za potrebe udruge) 2. Ne bi smjeli. Možete vi povući novce sa računa ali onda nemate dokaz kojim ćete pravdati troškove. Osim ako ne položite taj novac u blagajnu pa onda iz blagajne dajete novce sa blagajničkom isplatnicom.
  2. ne bi trebalo biti problema ali ovo je jako sklizak teren. problem je što nisu jasno definirani kriteriji što je prividni radni odnos pa ovisno od inspektora do inspektora se razlikuju mišljenja o ovom što vi imate. po meni ne ovo nije prividan radni odnos jer ste zaposleni u svojim firmama, posao nije fiktivan već se stvarno obavlja samo se postavlja pitanje preko čije ćete opreme raditi održavanje? poželjno je da kupite laptop (ili što već vam treba) i da preko te opreme radite održavanje jer ovako je nezgodno jako s aspekta porezne kontrole. dodatni problem može nastati što vam mogu is
  3. 1. jedna djelatnost ne može pokrit sve gore navedeno jer je razbijeno na više djelatnosti kad je donesen NKD. Najbolja opcija je da primarna djelatnost bude usluge prevoditelja, a onda da ostalo bude navedeno kao sporedna djelatnost 2. ne bi trebalo ali bi bilo pametno provjeriti u uredu za gospodarstvo za svaki slučaj (probajte ne reć da vam je to glavna djelatnost jer će vam odmah reć da ne može jer je to slobodna djelatnost) 3. naravno da može ali treba i registrirati tu djelatnost 4. imate na forum.hr lijepo to sve objašnjeno na temi o obrtnicima paušalcima u vezi paypala i
  4. 1.) 63.99 (ostale informacijske uslužne djelatnosti). problem je što se pisanje članaka može svesti pod novinare koji pak spadaju pod slobodno zanimanje i ne mogu otvoriti paušalni obrt tako da morate paziti kod odabira djelatnosti 2.) po NKD-u to je 74.30 djelatnost (usluge prevoditelja i tumača) koje nisu na popisu vezanih obrta tako da možete 3.) dokument može biti u wordu i ne treba biti fiskaliziran dokle god vam naplata ide isključivo na račun. ukoliko želite primati i gotovinu mora biti račun fiskaliziran (i onda sve morate fiskalizirati kad imate fiskalnu blagajnu). morate ga
  5. jel ih možete pitati na temelju kojeg zakona oni to tako tumače? doslovno u praksi se susrećem sa skroz drugim (tipa kod nas u firmi radi žena u računovodstvu sa tečajem za računovođu, a završila je birotehničku školu i nikad nije nitko ništa prigovorio za to, a dolazila je inspekcija i tako dosta drugih slučajeva je bilo kroz 4 godine)
  6. Ovo jest istina. Ovo što vi želite nalazi se na popisu vezanih obrta (nkd 43.3-43,34) za što je preduvjet završena škola da bi se mogli baviti s time (polaganje parketa, pločica, fasade i ostalo), a zakonom je dozvoljeno otvaranje obrta ako zaposlite nekoga s tom spremom iako je sami nemate. istina jest za ugradnju stolarije i za ostale završe radove. ali onda morate paziti kod registracije da odaberete ostali završni radovi (prema nkd-u 43.39) i ugradnja stolarije (prema nkd 43.32) jer za ovo gore navedeno ako označite trebate imati zaposlenog pa vam paušal gubi smisao Ukr
  7. 1) ovo što priča HOK se odnosi samo na obrte. To bi bio slučaj da je riječ o vezanom obrtu, a firme su skroz nešto drugo u odnosu na obrte. Za firme još nisam čuo nikada da je to tako. Na fakultetu smo radili pravne subjekte i sjećam se da je jedna od prednosti d.o.o. bila da radnik/direktor ne mora biti stručno osposobljen za djelatnost kojom se misli baviti. Nisam uspio naći ništa konkretno za fotografe ali sam našao ovo: S obzirom na to da kafić otvarate kao j.d.o.o., odnosno tvrtku, stručna sprema koju posjedujete ne predstavlja uvjet za mogućnost pokretanja te vrste posla. Na poslovi
  8. Moje osobno mišljenje da je bolje 1/2 za svaki slučaj. Ne znate šta se može dogoditi. Ukoliko vjerujete tom drugom čovjeku slobodno stavite na njega ali onda složite ugovor o gradnji koji će vas zaštiti (iako s obzirom na sudstvo tko zna kad ćete dobiti presudu). Ukoliko zemljište ostane na jednom investitoru stanovi se prilikom etažiranja mogu podijeliti na oba investitora
  9. BRKICA00

    provjera računa

    U knjigama društva ako vam dozvole. Eventualno u poreznoj ako znate nekoga tko vam može potvrditi da je na osnovu te dokumentacije prebijen PDV. Ne znam da se može napraviti provjera R1 računa ovako mimo ta dva slučaja.
  10. Investitor može biti ujedno izvođač radova ali ne može biti nadzorni organ. Naravno da je moguće da investitor kao fizička osoba plati svojoj firmi naknadu za građenje. Sklopi se ugovor o građenju, firma ispostavi fakturu investitoru (fizičkoj osobi) koju on onda plati. Naravno da se na to mora obračunati PDV ako je firma u sustavu PDV-a. Tko je sad uknjižen kao vlasnik zemljišta od tih dvoje? Recimo ako je vlasnik zemljišta investitor fizička osoba koji u suradnji sa sobom pravnom osobom bi gradio te stanove najbolja opcija je da se sklopi ugovor između investitora (fizičke osobe) i firm
  11. Najbolja opcija je j.d.o.o. ili d.o.o. Paušalni obrt ne može jer fotografija ide pod vezane obrte (za što vi nemate uvjete). Kod j./d.o.o. to pravilo o stručnoj spremni ne važi tako da se svatko može baviti sa svime i nema potreba za majstorskim ispitom i ostalim popratnim čudesima. Ne morate biti zaposleni na puno radno vrijeme ali je bitno da barem budete zaposleni na jedan sat. Otprilike ukupan trošak (znači brutto 2) vam je 827,15 kn, a neto 586 kn mjesečno uz pretpostavku da imate već negdje radno mjesto. Što se tiče ovog dijela otvaranja firme vani čisto da znate ako ćete si isplać
  12. S time da bih vam preporučio da ukoliko je moguće da nabavite gotovinu jer je to daleko jednostavnije od ovog slučaja koje je opisala @Ruby_Danderfluff jer ne povlači reviziju društva i izradu revizorskog izvještaja (što vas košta od 5-7 tisuća kn)
  13. Najbolje je da se konzultirate s arhitektom ili uredom za gospodarstvo. Ne bi trebala ali postoji velika šansa da postoje neki minimalni uvjeti
  14. Banka to ne gleda. Gledaju samo postojeće obaveze i solventnost firme u kojoj radite i da ste sposobni po njihovim kriterijima za vraćanje kredita.
  15. Trebat će vam dozvola za to odnono sudeći prema ovome glavni projekt. Potrebno se je obratiti nekom od arhitekata koji će vas provesti kroz proces. Nakon toga izgradite parking i porezno za vas najisplativija opcija jest da iznajmite taj parking firmi kako bi mogli obavljati djelatnost iznajmljivanja kao pravna osoba.
×
×
  • Napravi novi...