Monitor1 objavljeno: 12. travanj 2022. Dijeli objavljeno: 12. travanj 2022. (uređeno) Pozdrav. Imam sljedeću situaciju: Kupili smo perilicu/sušilicu u Elipsu u 12mj., no nismo ju otvarali dok se nismo uselili u novi stan 01.04. Prilikom pokretanja perilice, primjetili smo da ne pokreće program. Poziv Elipsu, oni nas upućuju na servis Biomatic. Oni se promptno odazovu i pošalju čovjeka na izvid. Neispravna elektronika i trebaju naručiti dijelove iz Turske jer ih nema u HR. Kažu da to može potrajati i da im je zakonski rok do 45 radnih dana. Ima li način da ja ovo izbjegnem, jer mi zvuči suludo da moram toliko čekati da mi se riješi perilica koju nikada nisam imao prilike ni koristiti, a da ne spominjem koja mi je tlaka nositi stalno robu starcima da mi peru? Svi se pozivaju na promijenjeni zakon o zaštiti potrošača u kojem navodno stoji da sve mora ići na popravak a nas ko šljivi? Koja su moja prava? Rečeno mi je da se pozovem na materijalni nedostatak. Mogu li to? Unaprijed zahvaljujem na bilo kakvom konstruktivnom prijedlogu. uređeno: 12. travanj 2022. od Monitor1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.