Jump to content

Reklamacija perilice/sušilice


Monitor1
 Dijeli

Preporučene objave

Pozdrav.

Imam sljedeću situaciju:

Kupili smo perilicu/sušilicu u Elipsu u 12mj., no nismo ju otvarali dok se nismo uselili u novi stan 01.04. Prilikom pokretanja perilice, primjetili smo da ne pokreće program. Poziv Elipsu, oni nas upućuju na servis Biomatic. Oni se promptno odazovu i pošalju čovjeka na izvid. Neispravna elektronika i trebaju naručiti dijelove iz Turske jer ih nema u HR. Kažu da to može potrajati i da im je zakonski rok do 45 radnih dana.

Ima li način da ja ovo izbjegnem, jer mi zvuči suludo da moram toliko čekati da mi se riješi perilica koju nikada nisam imao prilike ni koristiti, a da ne spominjem koja mi je tlaka nositi stalno robu starcima da mi peru? Svi se pozivaju na promijenjeni zakon o zaštiti potrošača u kojem navodno stoji da sve mora ići na popravak a nas ko šljivi?

Koja su moja prava? Rečeno mi je da se pozovem na materijalni nedostatak. Mogu li to?

Unaprijed zahvaljujem na bilo kakvom konstruktivnom prijedlogu. 

uređeno: od Monitor1
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija