Jump to content

Pravo na otkaz narudžne B2B


Brckach

Preporučene objave

Poštovani,

Desio se čudan splet okolnosti pa molim pomoć.

Znači kao tvrtka smo tražili ponude za mobilne uređaje. Za najjeftinijeg ponuđača smo načuli da se teško ostvaruju garancije i servis u HRV jer vuku robu izvana a ne od naših distributera. Pitao sam ovlaštenog zastupnika za taj brend dali će biti ostvariva garancija pa su rekli da ne mogu vidjeti dok ne dobiju serijski broj uređaja.

Druga najpovoljnija ponuda je isto imala na svojoj stranici podatak da vuku robu iz EU (ne iz hrv) ali sam ih striktno pitao "dali hrvatski ovlašteni servisi priznaju garanciju za njihove modele i točno naveo ime servisa" na što su oni odgovorili "svi Vam moraju servisirati, ali za "XYZ" servis znamo DA SIGURNO primaju, imali smo već slučajeve.

Mi platimo, naručimo i dogovorimo sve s rokom dobave od 6 do 10 dana. U međuvremenu nas naš korisnik za kojeg smo naručili robu obavijesti da je na nekom drugom mjestu došla bolja ponuda i dali je moguće otkazati narudžbu. Kontaktirali smo svog dobavljača(gdje smo naručili) uređaje da vidimo ima li mogućnosti otkaza, rekli su da nema i da roba stiže za 2 dana ipak.

Sad je roba stigla, dobili smo serijske brojeve, provjerili smo kod ovlaštenog servisa "XYZ" (za koji su naveli da SIGURNO PROLAZI) i kod ovlaštene korisničke podrške i oba izvora su potvrdila da je mobitel kupljen van hrvatske distributivne mreže i da ostvaruje pravo na garanciju samo kod prodavatelja a ne u ovlaštenom servisu.

Poslali smo zahtjev prodavatelju da mu vratimo nove neotpakirane uređaje međutim odbio nas je s tvrdnjom da je to i očekivao od nas, da je poslikao kutije jer je očito mislio da ćemo mi otvoriti kutije pa tražiti povrat zbog toga itd.

Ne znam što nam je činiti, imamo crno na bijelo na mailu naše jasno postavljeno pitanje prije kupnje i njihov jasno postavljen odgovor.
Mi smo našem korisniku vratili novac jer mu ne želimo prodati takav uređaj koji može servisirati samo preko prodavatelja.

A ne znamo dali imamo pravne osnove za otkaz narudžbe jer su nam dali krivu informaciju prije same kupnje. Imamo otegotnu okolnost što smo u međuvremenu pitali samo za otkaz narudžbe iz drugih razloga. Inače imamo i crno na bijelo korespodenciju s ovlaštenim servisom prije kupnje kod bilo koga gdje se jasno može zaključiti da je naš bitan izbor kod kupnje bio dostupnost ovlaštenog servisa u hrvatskoj.

S obzirom da je roba kupljena business to business obaviješteni smo da nemamo pravo kao fizičke osobe na povrat robe u roku od 14 dana. A imamo li zbog ovog gore navedenog?

 

BTW radi se o iznosu od preko 2000€

uređeno: od Brckach
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija