Jump to content

Laptop kupljen kao pravna osoba, 11 tjedana na popravku..


Guilty_Court

Preporučene objave

Postovani, javljam vam se u nadi da cete mi pomoci oko situacije vezane uz kupnju mog laptopa.

 
Naime, laptop je kupljen u sestom mjesecu prosle godine, i kroz par dana koristenja sam primjetila da nesto nije u redu s ekranom, javljale su se nekakve crtice i ekran bi se smrznuo, morala bih ga u potpunosti restartati. Laptop je koristen primarno u svrhu remote rada, no vrlo brzo se pokazalo da to nece biti izvedivo. Odmah sam kontaktirala NBB zbog povrata laptopa, no receno mi je da sama pokrivam troskove shippinga natrag, u iznosu od 200 eura preko DHL-a. 
 
S obzirom na to da sam tada bila u Hrvatskoj, i znala da sam da uskoro trebam u Njemacku, odlucila sam pricekati i odnijeti laptop osobno, jer se kvar cinio kao nesto sto se da srediti, jer sam testirala RAM, graficku i ostale komponente. 
 
Pri dolasku u Berlin sam odmah odnijela laptop na popravak u ducan u kojeg sam ga kupila, Notebooksbiliger. Tada pocinje malo zesca agonija. Laptop su zadrzali 6 tjedana na popravku, i vratili su ga u istom stanju, sa napomenom da nisu mogli replicirati kvar, iako sam im poslala video zapise kvara i screenshotove koji su bili dokaz da se laptop ne moze koristiti.
 
Onda sam laptop odnijela opet NBB i zamolila ih da pogledaju opet ponovno, jer sam primjetila da su u dokumentaciji koja se salje iz ducana u Asus (servis za popravak) nisu naglasili jedan uzasno bitan detalj kojeg sam im napomenula, a to je da laptop funkcionira normalno dokle god je na punjenju, kad se iskljuci s punjenja onda se javljaju problemi.
 
Ovaj put je laptop dosao na servis 2.1.2024 i jos uvijek je tamo, a danas je 29.1. Na Asusovim stranicama sam kontaktirala customer support, i bili su jako srdacni. Receno mi je da iz ducana prvi put nisu poslali apsolutno nikakvu dokumentaciju vezanu uz greske koje sam napomenula, tako da nisu imali nista po cemu se mogu ravnati i popraviti laptop. 
 
Na moju nesrecu, ta njihova nesposobnost se ponovila i drugi put kad je laptop poslan na popravak, jer sam dobila notifikaciju od Asusa da su nedovoljne informacije u vezi popravka i da im se javim. Znaci dva puta su NBB kao posrednici trebali poslati silnu dokumentaciju koju sam im ja pruzila, a oni to jednostavno nisu uradili.
 
Nisu mi dali zamjenski laptop niti to ponudili kao opciju, nisu se ispricali, nisu imali razumijevanja, vec su mi napomenuli da cu ovaj put platiti 24 eura za servis, iako je laptop pod garancijom. 
 
Moj laptop je sad vec 10 nevjerojatnih tjedana na popravku, a ja sam polupokretna jer imam dvije hernije diska, tako da niti mogu raditi, niti mogu uciti, niti se mogu socijalizirati. Apsolutno sam ocajna i vise ne znam kako do svog laptopa, kako da dobijem ono sto sam platila 1600 tesko zaradjenih eura.. Imam screenshote dopisivanja sa Asusom u kojima oni direktno optuzuju NBB da su oni krivci sto sve traje toliko dugo, jer im svaki put treba po par tjedana da im posalju potrebne informacije.
 
Cijenila bih svaku pomoc i savjet.
 
TLDR Laptop koji ne radi od prvog dana je na popravku 10 tjedana, ducan u kojem je kupljen ne suradjuje, a glavni su krivci za dugo cekanje jer nisu oba puta poslali dokumentaciju koja je Asusu bila potrebna za popravak.

4.png

NBB 1.png

NBB 2.png

NBB 3.png

NBB 5.png

NBB 6.png

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija