Jump to content

Ford servis - 2 mjeseca bez auta


Monitor1

Preporučene objave

 
Poštovani,
 
javljam Vam se sa neugodnim i prolongiranim iskustvom sa ovlaštenim Ford servisom u Rijeci (Ford Pogarčić), pa se nadam da mi možete pomoći ili me barem savjetovati glede mojih prava u ovoj situaciji.
 
Vlasnik sam modela Ford C-MAX 2019 godište s kojim zadnjih nekoliko mjeseci imam problema. Sve je počelo sa neregularnim zvukom motora kojeg sam prvo primjetio prošle godine negdje malo prije ljeta. Auto sam odnio u Ford Krainc gdje mi ga je tamošnji šef servisa preuzeo i vratio mi ga dan kasnije sa pričom da je auto "riješen" i da je samo malo "zategnuo neke stvari". Momentalno sam u vožnji primjetio da zvuk nije nestao te sam im se ubrzo opet obratio sa prigovorom da i dalje sa autom nešto ne štima. Na to dobivam odgovor da su provjerili i da je to normalan zvuk C-MAX modela što je kategorička laž, čak sam i provjerio sa drugim vlasnicima istog.
 
Nezadovoljan uslugom, obraćam se servisu Ford Pogarčić. Obavljam mali servis kod njih te im naknadno ostavljam auto da riješe tu buku (ovi su barem priznali da to nije regularan zvuk motora). Dva (2) tjedna traje popravak (zamjena zupčastog remena) koja me na kraju košta nekih 80€, međutim ni to nije bio uzrok toj buci. Iskazujem svoje nezadovoljstvo i s obzirom da nisu napravili ništa a svejedno su mi to naplatili, te sam bio bez auta 2 tjedna, izlaze mi ususret te mi dozvole da proslijedim auto na dijagnostiku privatnom mehaničaru (u nastavku MC MEHANIČAR) u kojeg imam povjerenja, te on ubrzo sa dijagnostičkim aparatima locira kvar negdje iza motora (kvačilo ili mjenjač). Sa Pogarčićem dogovaram da ćemo to riješavati iza Nove Godine i tu priči kratko dolazi kraj.
 
Krajem prvog mjeseca, kočioni sustav (ABS modul) mi se pokvari (Fordu poznat problem i mijenjaju ih često) i opet donosim auto u Pogarčić sa namjerom da mi se to riješi kroz jamstveni postupak. Cijeli postupak traje ravno mjesec dana, bez da su mi i ponudili bilo kakvo zamjensko vozilo. Kada su mi napokon javili da je auto spreman za preuzimanje, tražim od njih da mi riješe problem od ranije jer meni ističe jamstvo u devetom mjesecu. Ne moram ni spominjati da ova priča još uvijek traje i da će 30.03.2024 biti ravno 2 mjeseca da ja nemam auto. U tom periodu, u svojoj očitoj nekompetenciji i manjku kvalitetnog mehaničarskog kadra, oni su doslovno izvadili mjenjač (tu se krije uzrok neugodnog zvuka) iz mojeg auta i odnijeli ga kod gospodina MC MEHANIČARA kako bi ga ON rastavio i ukazao na kvar, jer oni za to nisu bili sposobni. Dakle sada imam situaciju da mi je auto na jednoj lokaciji, a mjenjač na drugoj! Osobno mi paše da gospodin MC MEHANIČAR ima nekakav uvid u situaciju jer je čovjek od povjerenja i kvalitetan mehaničar, ali postavlja se pitanje, zar oni mogu naše automobile tako "dilati" okolo kod bilo kojeg mehaničara? U međuvremenu sam ih tražio da mi daju barem nekakvo zamjensko vozilo i na njihovu i moju sramotu sam dobio doslovno bivše karambolirano vozilo iz 2002. godine sa 270000km, gdje se ni vrata ne zaključavaju kako treba, hauba je očito primijenjena jer je drugačije boje od ostatka automobila, vrata su nakrivljena i to se vidi kada se otvaraju, vozilo smrdi po nekakvom ulju ili po čemu god su prevozili u tom autu. Siguran sam da taj auto ne bi mogao proći tehnički pregled da nije u njihovom vlasništvu. To je rizik za vožnju, a ne zamjensko vozilo. Također, na moj zadnji upit da li ću dobiti svoj automobil do Uskrsa, dobivam odgovor da vjerojatno ne jer još eto čekaju odgovor od Forda u Zagrebu ili gdje već da im odobre garanciju te onda još par dana da se naruče dijelovi.
 
U međuvremenu sam od MC MEHANIČARA dobio informaciju da su kvarovi nastali zbog toga što Ford tvornički stavlja premalo ulja u mjenjač i da je to poznato, ali Pogarčić mi kaže da ne može to staviti kao razlog prema Fordu jer nije naveden kao poznati nedostatak tih vozila što je suludo.
 
Prosto me strah, da mi se uz sve ovo ne dogodi još da mi ne prihvate jamstvo, pa da se još moram financijski opteretiti uz silan gubitak vremena u natezanju sa njima. Također me zanima da li postoji opcija da mi produže jamstvo s obzirom na to koliko su mi vremena potratili u kojemu mi auto gubi na vrijednosti i krati mu se jamstveni rok? Smatram da su mi dužni dati nekakvo obeštećenje. Jesam li u pravu? Koliko oni smiju držati nečiji automobil i koji je zakonski rok za popravak? Što ako su ga prekoračili? Nekakvi penali?
 
Unaprijed zahvaljujem na bilo kakvoj informaciji o tome kako najbolje nastupiti
 
Lijepi pozdrav.
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija