Jump to content

kartica koja guta sve & VIP-ova posla


Vedra

Preporučene objave

Prije nekoliko mjeseci kupila sam VMC karticu u VIP-u od 1 GB-a; greška života! nakon samo 4 dana korištenja (na kartici je vidljiva optimalna potrošnja koja je poslije 4 dana iznosila 500-injak MB-a) nazvali su me iz VIP-a da sam prekoračila potrošnju i da ako želim nastaviti koristiti karticu platim 8GB-a!!!, iznos - 2400kn! Da ne duljim: natezali smo se preko mailova i telefonski, s time da sam ja svoj laptop nosila kod njih na provjeru i pokazalo se da sam ja u pravu, da bi zatim iz VIP-a javili kako sam ih posjetila u pogrešan dan: bila je subota ujutro! i naručili su me da dođem!, te da je kao tehničar radio student, htejli su reći da nije baš kompetentan?? Okej, poslije 2 tjedan stiže pismo neke glavešine kako moj dolazak u VIP s laptopom "nažalost nije evidentiran, ne postoji nikakav dokaz da sam tamo bila!"; nisam reagirala da bi nakon nekoliko dana bez ikakve specifikacije stigao račun na 5.000kn, otkud? par dana poslije toga dolazi od INKASO SERVISA račun na 8.000kn, također bez specifikacije. toliko sam poludjela da im neću ni lipe platiti, kako mogu tako varati ljude?? ovo u stvari nije pitanje, već upozorenje da ne kupujete VMC-karticu. ni pod razno! kada nazovete tehničku podršku nitko nema pojma o čemu pričate pa vas spajaju s drugim tehničarima koji vas uvjeravaju da ste budala, da ste slali filmiće mailom od kojih 2 GB-a, da vam je signal kartice ulovio netko iz Slovenije i slična sranja - to mi je najjače!.... poprilično se živciram kada o tome pišem.... Uživajte!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

zaboravih spomenuti kako je moj prigovor u VIP-u itekako evidentiran, no oni su ga naknadno izbrisali. koje li ironije da reklama za VIP VMC karticu glasi upravo: Kartica koja guta sve! Nije meni nitko iz Slovenije "ulovio signal", već je VIp taj koji krade impulse svojim korisnicima!, što mi je potvrdio od prijateljice prijatelj koji radi u VIP-u. još sam htjela reći da mi je jednom prilikom agentica preko telefona rekla da "VMC kartica radi i kad nije uključena, kada nije u kompjuteru" - citat! kakvi to ljudi rade na help liniji onda? debili... cijeli sam taj slučaj dala odvjetniku, koji uživa...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prvo otiđite u gopodarsku inspekciju i tražite da izvrše provjeru po vašoj "situaciji". Počnu li se izvlačiti tipa "nije naš posao", "teško ćemo moći pomoći" ne dajte se i inzistirajte jer im je to posao. Potom fino sve prijavite udruzi "Potrošač". Potom se javite HTV-u koji ima emisiju "Potrošački kod".

Potom sve obrazloženo pošaljite i drugim novinama, TV kućama itd..

 

Ukratko "ZGAZITE IH!!!!!!"

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

moram priznati da ste fakat utješili! čim sam pročitala prvi odgovor, pa drugi, laknulo mi je...naime, ja sam već počela pisati članak o tome koji ću poslati na rtl.hr (vijesti), u 24 sata - oni će objaviti, ma, poslat ću i Jutarnjem listu...istina, nemam baš para za odvjetnika, ali on smatra da se isplati tužiti ih ako će ustrajati, jer nemaju osnove niti dokaza o potrošnji...a bili su uistinu bezobrazni! svima hvala još jednom i ugodna nedjelja! :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija