cdcd objavljeno: 18. prosinac 2007. Dijeli objavljeno: 18. prosinac 2007. Poštovani, molim pomoć u vezi reklamacije t-com računa za telefonske usluge. U ispisu računa za studeni o.g. pojavila se stavka "Usluge s dodanom vrijednosti - Davatelji usluga u mreži Metronet" u vezi broja 060 889988 koji je navodno zvan 162 puta u razdoblju od 09:26:14 do 10:59:48 na dan 7.11.2007. Svaki od tih poziva košta 3 kn, a ukupna cijena je 486,00 KN. Nitko od troje ukućana nije znao koji je to broj, te smo zvali prvo t-com službu za korisnike gdje nisu znali reći koji je to broj. Uslijedio je poziv Metronetu, gdje također nisu znali reći koji je to broj. Ni na 988 nisu znali reći koji je to broj. Na kraju, na broju 981 saznali smo da se radi o TV kvizu Nova lova. S obzirom na to da ukućani nikada nisu zvali taj broj, smatramo da nismo dužni platiti tu stavku računa. Moje je pitanje što bismo trebali napisati u prigovoru, a da on ne bude odbijen? Naime, u prilog našoj tvrdnji ide činjenica da od početka emitiranja tog kviza (listopad, 2006.) nikada do tog dana nije nazivan taj broj, što je i vidljivo iz ispisa poziva za prethodne mjesece. Općenito, niti jedan broj iz prijašnjih ispisa ne ukazuje na to da mi zovemo takve kvizeve i padamo na takve štoseve. Evidentno je da mi nikad do tog dana nismo zvali niti jedan takav kviz. I onda smo odjednom odlučili nazvati taj broj 162 puta u sat i pol vremena? Ne bih rekla. Da li da to uključimo u prigovor? Isključena je mogućnost da se netko četvrti koristio telefonom (osim ako se nije priključio na našu vezu), a postoji realna mogućnost da smo unutar tog razdoblja zaprimili poziv. Međutim, u t-comu nam je rečeno da oni nama ne mogu dati popis poziva upućenih prema našem broju. Zanima me, također, je li ikako moguće dobiti popis poziva upućenih prema našem broju, naravno, uz uvjet da je na te pozive odgovoreno? Naravno, nakon ovog odmah smo tražili zabranu pozivanja 060 brojeva. Uglavnom, prigovor bismo također proslijedili udruzi potrošača, vijeću za telekomunikacije, te MMTPR-u. Mnogi kažu da to nema smisla, da je to unaprijed izgubljena bitka. Svjesni smo toga da bi nas osporavanje tog dijela računa moglo dovesti do parničenja, no ne možemo se pomiriti s činjenicom da pokušavaju od nas naplatiti pozive koje nismo obavili. Korisnici smo adsl, isdn i web'n'walk usluga, imamo dvije telefonske linije, sve račune uredno plaćamo, i smatramo da ovo jednostavno nije u redu. Unaprijed zahvaljujem na svakom savjetu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
amallia odgovoreno: 19. prosinac 2007. Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2007. ja bih se obratila potošačkom kodu. naravno prije toga bih provjerila detaljan ispis brojeva i provjerila di sam bila u to vrijeme i da nisu dječiva ili nestašni nonić okretali broj.....ili da se nije tko priključio na vašu liniju... promijenite operaratera Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sizif odgovoreno: 19. prosinac 2007. Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2007. Ne želim unositi razdor u dom, no budite oprezni prema izjavama ukućana da nisu zvali dotični broj. Događa se da ukućani nabiju račun nesvjesni cijene pojedinog poziva, a ne žele to priznati iz straha ili sramote. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
cdcd odgovoreno: 19. prosinac 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2007. Hvala na odgovorima, ali apsolutno je isključena mogućnost da je netko od ukućana išao zvati taj broj. Radi se o troje odraslih ukućana (u tridesetima i pedesetima) koji ozbiljno zarađuju za život, i koji nemaju potrebu podebljavati kućni budžet zivkanjem kojekakvih nagradnih igara. Budući nas prosječno sve T-comove usluge mjesečno koštaju oko 1500 KN, i sve ih spremno plaćamo (uz uvjet da smo zaista potrošili toliko), ovakvu stavku smatramo uvredljivom, posebno kada joj pridodamo činjenicu da kao dugogodišnji klijenti ne možemo dobiti točne informacije, ne možemo osobno uložiti prigovor (samo pismenim putem), ugl. ne možemo ostvariti usluge koje se podrazumijevaju uljudnim odnosom kupac - prodavatelj. O promjeni operatera je bilo govora, ali smo odlučili da nakon svega uloženog u njihove usluge, imamo pravo barem nešto dobiti nazad, nešto više od mogućnosti telefoniranja i pristupa internetu. I ako bude potrebno, a kako je krenulo biti će, svoju ćemo tvrdnju zastupati i na sudu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Colin_Mcrae odgovoreno: 24. siječanj 2008. Dijeli odgovoreno: 24. siječanj 2008. ja sam imao isti problem, sa istim kvizom, samo je kod mene nazivano 60 puta u sat vremena i takodjer je iskljuceno da je to bio itko od ukucana jer smo svi bili na putu u to vrijeme tog dana tako da NIKOG nije bilo doma..sto da radim? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Utjerivaczakona odgovoreno: 24. siječanj 2008. Dijeli odgovoreno: 24. siječanj 2008. Napišite prigovor. Sve iznesite. Ako ne prihvate imate pravo na žalbu. Zbnam za slučaje gdje je ovo zadnje uspjelo, ali se radilo o podatkovnim uslugama Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
DANIJELA3 odgovoreno: 23. prosinac 2012. Dijeli odgovoreno: 23. prosinac 2012. Zasto stalno imam problema sa vasim internetom,u cemu je stvar? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 24. prosinac 2012. Dijeli odgovoreno: 24. prosinac 2012. Kojim "Vašim" internetom? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.