Jump to content

Zastara za maloljetnicku sankciju


Maccos

Preporučene objave

dakle dobio sam zbog 173,2 godinu dana maloljetnickog zatvora,nepravomocno.... a sada imam 22 godine i 2 mjeseca. dali je istina da ukoliko mi presuda ne bude pravomocna do 23. godine da ide u zastaru?

 

i jos jedno pitanje,kakve su mi sanse na vrhovnom sudu?

inace sam redovan student i prije nisam bio kaznjavan,te imam povoljan izvjestaj od socijalne sluzbe.

 

hvala unaprijed

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zastara nema veze s tim koliko godina ste napunili ili koliko ćete napuniti, već s time koliko godina je prošlo od počinjenja kaznenog djela.

 

Dakle napunjenje 23 godine nema veze sa zastarom, već može imati veze samo s time da li će vam se suditi prema Zakonu o sudovima za mladež, odnosno da li će vam se, ajmo tako reći, suditi kao odrasloj osobi

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

krivo sam uoblicio pitanje.

naime procitao sam da maloljetnicka sankcija nemoze biti izvrsena na osobi starijoj od 23 godine. sto bi znacilo da ukoliko presuda ne bude pravomocna do moje 23 godine,nemoze biti izvrsena kazna.

moram vam pronaci linkove na slucaje kad su ljudi odugovlacili sa pravomocnim presudama do svoje 23 godine (za ista djela),i time prakticki bili oslobodjeni zbog gore navedene stvari.

 

i jos jednom,kakve su mi sanse na vrhovnom sudu? s obzirom na okolnosti da sam redovni student,nekaznjavan,pozitivan izvjestaj socialne sluzbe.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti