Jump to content

jadrolinija zadar


navina

Preporučene objave

Radim u jadroliniji u zadru na prodaji karata.Uvijeti rada su zaista nemogući,rezervacije za trajekte koji putuju na otoke se rade ručno,a često nestaje struje ,te ne rade faxevi a karte se trebaju izdavati ručno.Najgora stvar je izderavanje radnika jedno na drugo,do te mjere da situacija je naprosto nemoguća.Za mene je to najgora stvar.Ja sam i početnik a firma za početnike ne organizira nikakav tečaj,tako da mnoge individue ovdje koriste pravo da se izderavaju na mene jer ne znam dobro ili nisam dobro upamtila kako se posao radi.Također ono što vidim,mnoge blagajnice koje su ovdje starije se jako loše odnose prema putnicima,a da ne govorim o psovkama i užasnim primjedbama koje imaju na ljude.Da li postoji neki zakon kojim se ja mogu zaštititi od toga izderavanja i zlostavljanja takve vrste na poslu?

pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

cim sam procitao tvoj tekst morao sam se prijaviti i odgovoriti ti jer jucer i danas sam imao pravi show sa tvojim kolegama u Preku. Ovo sto pises da se djelatnici na salteru lose odnose prema putnicima je u potpunosti tocno. sve sto si napisao(la) je tocno u svaku rijec. A vidim i da medjuljudski odnosi nisu bas najbolji zapravo bi rekao da su katastofa! Cijelo popdne razmisljam sto da poduzmem jer ne zelim biti OVCA!! Miljenko Marcelić, tako je ime poslovođe u Preku cak je htio zvati policiju, ali kad sam mu rekao da neka ih zove jer bas mi oni trebaju malo je zastao i naravno da ih nije zvao jer bi ispao kreten pred njima, a da su dosli ja bi njega prijavio toj istoj policiji.

Nadam se da ce se jos netko javiti sa slicnim iskustvima, a ja cu sigurno ici kod sefa Jadrolinije u Zadru na razgovor u vezi ovog danas, pa ako od njega ne bude koristi onda idem u Rijeku!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju