bboki objavljeno: 25. ožujak 2009. Dijeli objavljeno: 25. ožujak 2009. Pozdrav forumu. Prijatelj me zamolio da se raspitam, vezano za njegovu poslovnu ideju. Naime, bavi se prodajom automobila i želi povećati konkurentnost cijena automobila koje prodaje. Želi proširiti svoju web stranicu na naćin da uz opis i cijenu auta u njegovoj trgovini prikaže opis i cijenu istog/sličnog modela automobila u drugim kućama - radi usporedbe. Do cijene automobila od konkurencije bi dolazio pretraživanjem web-a ili posjetom auto salona u okolici. Naravno, svakom normalnom prodavaču ne bi bilo drago da mu konkurencija ulazi u salon samo da prepiše cijene, a kasnije ih objavi ... Pitanja: 1. Dali postoji neki zakon/pravilnik ili nešto slično na temelju čega taj neki drugi prodavač može uskratiti pristup ulasku u salon ili pristup cijeni ? 2. Dali postoji neki zakon koji zabranjuje iznošenje cijena (u ovom slučaju na web-u) drugih trgovina ? Vidio sam da postoje neke slične stranice, kao www.nabava.net. No oni ne iznose više cijena za usporedbu, već očito odabiru najpovoljnije ili favoriziraju neke dobavljaće. Unaprijed se zahvaljujem, pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
notarica odgovoreno: 25. ožujak 2009. Dijeli odgovoreno: 25. ožujak 2009. Hm... iskreno nisam nikad proučavala ovo područje, tako da se ne oslanjajte na mene. Ali sam se sjetila da u npr. televizijskim reklamama za omekšivače konkurentski skuplji ili "lošiji" proizvod je uvijek osjenčan ili zamućenog prikaza. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
haf odgovoreno: 7. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 7. travanj 2009. poštovani, Zanima me da li trgovina (odnosno njen direktor) može zabraniti popisivanje cijena kako je navela autorica ovog testa: http://www.vecernji.hr/newsroom/news/croatia/3270661/index.do Uspoređujući cijene, pokušali smo va, predstaviti i cijene ovih pedeset artikala iz velikog talijanskog lanca Ipercoop, no tamo su nam, uz izričitu zabranu direktora, onemogućili popisivanje cijena, a nisu nam ih željeli niti ustupiti. U siječanjskom istraživanju nismo imali cijene iz Getroa, koje vam sada donosimo, tako da možete uporediti cijene istih artikala u pet različitih velikih marketa. Neki lanci nisu imali dostupne sve artikle pa se košarica čini povoljnijom kod njih, ali treba uzeti u obzir da nisu u konkurenciji sve cijene. Odlučite li se na internet-šoping špeceraja, budite spremni na odstupanja u cijeni. Trgovine tu razliku u cijeni pravdaju povećanim troškovima. (ms) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.