gringec objavljeno: 16. travanj 2009. Dijeli objavljeno: 16. travanj 2009. Poštovani! Kao prvo ispričavam se ako sam u krivoj grupi postavio temu,ali nisam znao izabrati između trgovačkog prava i poreznog prava. Upravo sam dovršio registraciju poduzeća d.., otvaranje računa, ubačen sam u sustav pdv-a. Čitava procedura je dovršena jako brzo i bez većih muka. Radi se o projektantskoj firmi. Situacija je takva da sam ja jedini osnivač, a ja i supruga smo članovi uprave. Trenutno smo i ja i supruga u stalnom radnom odnosu u drugim firmama. Obzirom da mi temeljni kapital nije dovoljan za kupovinu potrebnog pribora, firmi dajem beskamatnu pozajmicu u iznosu cca 40000 kuna. Knjigovođa mi je preporučio da me ubaci u sustav pdv-a kako bih do startanja sa radom dobio povrat pdv-a. Sa radom startamo za cca 2 mjeseca jer nas do tada vežu stare firme. Zanima me slijedeće: 1.Dali je to sve legalno (kupovati stvarno potreban pribor) prije nego se započelo sa radom tj. prije nego je itko zaposlen u firmi i za to zatražiti povrat poreza? 2.Dali moram napraviti već sada ugovor o najmu poslovnog prostora za fizičkom osobom ili je to dovoljno nakon početka rada? 3.Dali imam trenutno kakvih drugih obveza osim mjesečnog obračuna koje radi knjigovođa. Ispričavam se na poduljem postu, ali nov sam u tome te pokušavam predvidjeti bilo kakve moguće probleme, a npr. povrat pdv-a u iznosu od 15-ak tisuća kuna kada imate za isplatiti prvu plaću dođe jako dobro. Unaprijed zahvalan! Pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 16. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 16. travanj 2009. 1. da,potpuno je zakonski da kupujete potrebnu opremu,pribor,namještaj,...i za navedeno,ukoliko nemate prihoda, tražite povrat pretporeza.Ušli ste u sustav pdv-a,znači od tog datuma Vam se troškovi i priznaju,bez obzira što nemate zaposlenih. 2. ugovor o najmu napraviti odmah. 3. ne, nemate drugih obveza Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
topsy odgovoreno: 16. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 16. travanj 2009. sori ali imam firmu 19 godina i nimalo nije pametno što vas je stavila u sustav pdv-a jer nemorate biti da biste povratili svoj novac niti vam je bit ući u pdv- dok nemorate jer vi u projektantskoj tvrtki nećete imati za prvu godinu toliko troškova koliko ispostavljenih raćuna da biste povratili svoj novac. savjetujte se s još nekim ili mi se javite na moj osobni mail pa ću vam više reći pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
topsy odgovoreno: 16. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 16. travanj 2009. posavjetujte se s drugim knjigovođom ova vas ubija u startu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 17. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 17. travanj 2009. Točno je da se ne mora ući u pdv do 85.000 , ali kako je već prijavljen p-pdv ne može se sada predomisliti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gringec odgovoreno: 17. travanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 17. travanj 2009. Puno hvala svima na odgovorima! Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gringec odgovoreno: 19. travanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 19. travanj 2009. Poštovani! Molim Vas za još poneku informaciju: 1. Zanima me najam prostora u mom slučaju. Dali napisati ugovor o zakupu ili ugovor o najmu? Radi se dakle o budućem uredskom prostoru površine cca 20m2 koji je sastavni dio obiteljske kuće čiji je vlasnik moja majka. Napominjem da su za uredski prostor potrebna sitnija ulaganja do cca 10000 kuna koja ću plačati sa računa firme te me zanima dali je potrebno i posebno u ugovoru napomenuti ulaganja u poslovni prostor. 2. Mogu li ja dok nisam zaposlenik vlastite firme, odnosno dok firma uopće nema zaposlene osobe izvršavati kakve usluge i izdavati za to račune bez ikakvih naknadnih izvlačenja npr. putnih troškova i dr.(podsjećam da sam u stalnom radnom odnosu puno radno vrijeme u drugoj firmi) Unaprijed zahvaljujem na odgovorima. Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 20. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 20. travanj 2009. 1. Zakup ili najam,istovjetno je.Možete kupiti obrazac Ugovora u papirnici ili sastaviti u slobodnoj formi.Bitno je naglasiti da se najam radi na ured veličine 20 m2 i odrediti tko plaća porez na najam (Vi ili majka), te koliki je iznos mjesečnog najma.Ugovor morate ovjeriti kod JB,odnijeti jedan primjerak u poreznu (majka temeljem tog ugovora ima prihode od najma).U ugovoru ne treba naglašavati ulaganja u uređenje ili adaptaciju jer će te za navedeno,pretpostavljam,imati račune izvođača koji će Vam biti poslovni izdatak i knjižiti se kao trošak firme. 2. Možete fakturirati projektantske usluge drugim pravnim i fizičkim osobama.Direktor tvrtke ne mora biti zaposlen u svom poduzeću ako je u radnom odnosu kod drugog poslodavca.To nije prepreka da odradite neki posao i izdate račun sa svoje tvrtke. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.