privatnik objavljeno: 27. svibanj 2009. Dijeli objavljeno: 27. svibanj 2009. Poštovani, vipnet mi šalje uvečane račune od 10. mj. prošle god., nakon čega mi tu grešku priznaju i storniraju, dobivao sam i pismene isprike, nakon svega toga, opet dobijem uvečan račun za pretplatu koja ne postoji. danas su mi iskljucili mobitel, koji ce mi vjerojatno ukljuciti uskoro, te se ispričati, ali meni posao trpi radi njihovih grešaka. da li ih ima smisla tuziti (pokušaj iznude ili tako nesto). zadnji puta sam im poslao pismenu opomenu i zaračunao 150,00kn trošak, nisu mi platili . Hvala na brzom odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
caly odgovoreno: 3. lipanj 2009. Dijeli odgovoreno: 3. lipanj 2009. Prvo malo pojasnite što znači "uvećan račun" tj. što su zaračunali, a nisu trebali? Druga stvar je kome/kako ste slali pismenu opomenu? Da li mislite na prigovor? Vi kao firma trebate poslati prigovor na poslovni@vipnet.hr i napisati im što se točno dešavalo. Zahtjevajte (obavezno!) da Vam te njihove greške kompenziraju na način da smanje iduće račune (nemojte biti skromni sa cifrom). Svakako napomenuti u mail-u da želite PISMENI odgovor (da imate crno na bijelo), a ne kako oni inače vole telefonski to rješavati. Ukoliko Vas ipak nazovu, recite da nemate vremena slušati i zahtjevajte pisani odgovor, obzirom da je upravo takva i politika VipNet-a (znate da ne možete telefonski dobiti njihovu pravnu službu). Što se tiče same tužbe, možete pokušati prvo preko Vijeća za telekomunikacije, ali tek što dobijete pisani odgovor od Vipa, da to sve možete priložiti pa vidjeti što će oni reći na to. Na žalost prava sudska tužba mislim da se ne isplati. Ovo sve gore napisano je iz vlastitog iskustva. Njima na žalost treba pokazati zube i onda su k'o bubice Imali smo sličnog iskustva s njima u par navrata i nakon tjedan dana natezanja stigao je mail u kojem je pisalo da se ispričavaju ( ) i da su nam odobrili iznos od XXX kn, što znači da mi nismo morali plaćati iduća 3 mj. (!) račune za 3 linije i 2 VMC kartice koje glase na firmu. U svakom slučaju se uzrujavanje i natezanje isplatilo Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.