ljzubica objavljeno: 11. kolovoz 2009. Dijeli objavljeno: 11. kolovoz 2009. Kod kupnje novog stana, primijetili smo velike račune za vodu iako mi još nismo uselili te se voda nije koristila. Provjerili smo vodomjer i utvrdili da nam na naplatu dolaze računi za susjedov vodomjer. Zvali smo Voopskrbu koji su došli provjeriti i postavili nove vodomjere za oba stana (iako to nije bilo potrebno, budući su sami vodomjeri u redu, no... Sada čekamo sljedeći račun da vidimo da li će u Voopskrbi srediti papire). Kako zbog te greške zadnja dva računa nismo platili (budući su se susjedi razuzdali s potrošnjom jer su im dolazili naši računi gdje potrošnje vode gotovo da nije i bilo), da li to moramo podmiriti iako je to susjedov račun i kako si vratiti novce od ranije koji su već plaćeni Vodoopskrbi? Tko je tu odgovoran? Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Kutjevo1 odgovoreno: 12. kolovoz 2009. Dijeli odgovoreno: 12. kolovoz 2009. U vodoopskrbi će papire srediti za ubuduće. Što se tiče dosadašnjih plaćenih i neplaćenih računa, moguće je da nakon što su se uvjerili u stvarno stanje isprave svoju grešku, koju je uzrokovala zamjena vodomjera u računima. Druga vjerojatnija opcija je da je to sve gotova stvar, jer ste imali rok u kojem ste trebali uložiti prigovor na račun. Kako to, prema pisanju, niste učinili dužni ste platiti račune. Neulaganjem prigovora smatra se da ste račune prihvatili. Postoji i opcija da vam plaćanje u 4 sporna mjeseca obračunaju na temelju prosječne potrošnje koju ste eventualno ranije imali. Ubuduće, bude li kakvih nepravilnosti odmah uložite prigovor - relamaciju na račun u ostavljenom roku koji je propisan: 8 dana po prijemu računa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.