ZastoJa objavljeno: 23. studeni 2009. Dijeli objavljeno: 23. studeni 2009. Daklem, problem slijedeći, pomoć željena brzo: 1. račun primila 18.11.2009. (zadržala kuvertu na kojoj je udaren štambilj pošte jednog sela iz okolice i to od 17.11.2009.) 2. datum dospijeća 20.11.2009. (nikad još nije bilo tako rano) 3. račun platila u banci 19.11.2009. 4. 20.11.2009. mi operater već šalje poruku da nek platim račun da izbjegnem kaznu. Prema kretanjima na svojem pretplatničkom računu vidim da danas piše da sam račun podmirila, sa današnjim datumom, dakle, 23.11.2009. Iz iskustva kolegice kojoj se slično dogodilo, pretpostavljam da ću dobiti kaznu. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, čl.11, gleda se datum kada je platitelj dao nalog za plaćanje, a prema uvjetima dotičnog operatera, "planirani" rok za dostavu računa je 5 dana prije datuma dospijeća, kod mene je dakle bilo 3 dana. Što da radim? Ako dobijem opomenu da se oglušim na nju? Čekam opomenu pa prigovorim? Da već sad šaljem prigovor kako me ovakva situacija ne bi dočekala i slijedeći mjesec? Što? Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ZastoJa odgovoreno: 23. studeni 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 23. studeni 2009. I da, zaboravih navesti da operater uz račun šalje i dopis na kojem piše da nek vodimo računa o tome da treba par dana da uplata stigne do njih, pa da predlažu otvaranje trajnog naloga. Naravno. Mogu li oni kao datum dospijeća uzimati datum kada su zaprimili uplatu, iako je to u suprotnosti sa Zakonom o zaštiti potrošača? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ZastoJa odgovoreno: 23. studeni 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 23. studeni 2009. Molim Vas, ima tko savjet? Znam da su svakome njegovi problemi najveći (i da, znam da ne smijem ovako podizati pitanje), ali meni je ovo tek najmanji, a budući par dana pred Božić (sretan mi Božić :tuzan:) ostajem bez posla, ne želim ni kune dati za ono kaj nisam potrošila! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 23. studeni 2009. Dijeli odgovoreno: 23. studeni 2009. Nema svrhe panici,nećete dobiti nikakvu kaznu,račun je plaćen. Računi mobilnih operatera obično dospjevaju do 20-og u mjesecu. Kada vršite plaćanje na blagajni novčarskih institucija (banka,FINA,pošta)račun je plaćen onoga momenta kada izvršite uplatu, što zanči da ga dobavljač može "vidjeti" najkasnije sutradan na svom poslovnom računu. Ukoliko plaćate bezgotovinski,pazite na valutu plaćanja označenog na nalogu za plaćanje.Datum podnošenja naloga je datum kada ga predajete novčarskoj instituciji a datum valute tj.uplate je datum kada se novac prebacuje primatelju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ZastoJa odgovoreno: 24. studeni 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 24. studeni 2009. Doooobro, Ultrica, hvala, nadam se da si u pravu. Ak se opomena ipak pojavi, javim se ponovo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.