Jump to content

"nepotpisani jamac"


Maja0411

Preporučene objave

Prošle godine u 9.mj. upisala sam tečaj stranog jezika u Centru za strane jezike u Zagrebu. S obzirom da sam studentica i nemam izvor vlastitih prihoda, kod potpisivanja ugovora trebao je potpisati i jamac, odnosno moja mama. Moja mama nikada taj ugovor nije potpisala, ni ijedan jamac, već su mi rekli da ona to može i naknadno potpisati s obzirom da ne živi u Zagrebu.

Nakon prvog tjedna nastave, došlo je do niza okolnosti zbog kojih ja nisam mogla pohađati nastavu. Mama je teško obolila te kao moj "nepotpisani jamac", nije imala novaca kojima bi mi dalje plaćala tečaj.

Odlučila sam prekinuti tečaj, te sam otišla do Centra početkom 10. mjeseca s namjerom da poništim ugovor i ispišem se prije no što prođe mjesec za koji sam platila tečaj (platila sam pohađanje nastave do 15.10. iako sam na nastavi bila samo dvaput). Međutim, tamo su mi rekli da se ne mogu ispisati s tečaja, odnosno da moram platiti tečaj u cjeloukupnom iznosu,dakle, svih 2500kn, bez obzira pohađala nastavu ili ne.

Nakon razgovora s pravnicom koja zastupa Centar, napisala sam pismenu molbu kojom su mi odobrili ispis s tečaja, al uz obvezu plaćanja još jedne rate ( 500 - tinjak kn + troškovi ispisa) premda sam podnijela zahtjev prije isteka roka, i njihovo rješenje - odobrenje molbe mi je stiglo 12.10. dakle, prije isteka prvog mjeseca nastave koju sam ja platila. Stalno su me nazivali da platim to, i moju mamu također, koja pravno nije imala nikakvu odgovornost s obzirom da nije nikakav papir potpisala.

Nakon mjesec dana njihova maltretiranja na telefon, rekli su mojoj majci da ona napiše pismenu molbu i dostavi svoje medicinske nalaze da potvrdi svoju bolest te da će time stvar najvjerojatnije biti rješena. Ona je to učinila i poslije toga nikakvo rješenje molbe nije došlo.