marlino objavljeno: 16. veljača 2010. Dijeli objavljeno: 16. veljača 2010. moje dite pohađa nastavu prema prilagođenom programu i završava 8 razred(15godina će u 3 m).zbog poteškoća koje ima u učenju,a i na temelju mišljenja školski stučnjaka (psiholog i defektolog)istoj je predloženo da upiše zanimanje kuhara s čime je ona bila zadovoljna do prije nekoliko miseci.okolina ju u posljednje vrime uvjerava da je to zanimanje teško jer po cile dane pereš suđe....a isto tako da ona triba upisati najmanje četiri godine srednje škole po mogućnosti-kozmetičar.razgovarao sam o problemu sam stručnjacima škole no isti tvrde da oni tu ne mogu ništa a da su joj i one predložile zanimanje kuhara.s obzirom da poznajem svoje dite bojim se da to neće uspjeti a ako se i upiše ne vjerujem da će moći pratiti taj program a to je i mišljenje psihologa i defektologa.ja ju ne mogu odgovoriti od toga a pogotovo ne kad ima majčinu podrškukoja joj upravo i predlaže takve "ideje".nadzor sam obavjestio o tome,školu također ali nitko ne zna točno što se može napraviti po pitanju toga.pročitao sam i priručnik o upisima ali je objašnjeno da djeca s poteškoćama imaju direktan upis ukoliko upišu zanimanja (kuhar,slastičar,pomočni cvijećar...) ali se mogu upisati i u druga zanimanja ukoliko imaju dovoljno bodova.a upravo se i lani dogodilo da je učenica s poteškoćama upisala u kozmetičare zbog viška slobodnih mjesta.mene zanima što mogu napraviti po pitanju toga jer ne želim da moje dite izgubi još jednu godinu zbog nerealnih očekivanja okoline a već je zbog poteškoćakrenula godinu kasnije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
newbie odgovoreno: 16. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 16. veljača 2010. Ako ispuni uvjete upisa, prijeđe bodovni prag naročito uz pogodnosti olakotnih -10% koje se može navući po raznim osnovama, moglo bi se samo nagovoriti, prisiliti ne. Prilagođeni programi su (tj. trebali bi biti) prilagođeni individualno prema specifičnostima poteškoće pojedinog djeteta, što bi značilo da u dijelu programa može imati oveći problem, ali u drugome i ne mora. Kažete da ste razgovarali sa defektologom i psihologom škole. Zatražite ih da upute dijete na profesionalnu orijentaciju što će obaviti pri HZZu (inače bi to i trebali napraviti) jer bi pismena preporuka najmanje 2 zanimanja crno na bijelo mogla majci i djetetu ipak značiti više od želja, ujedno bi potpomogla upis. Možda će se pronaći i još nešto što bi joj odgovaralo, a možda potvrde ovo prethodno usmeno mišljenje stručnih suradnika škole. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
marlino odgovoreno: 17. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 17. veljača 2010. jučer sam opet razgovarao sa školskim stučnjacima te sam tražio njihove savjete što napraviti rečeno je da će dite ići na savjetovanje na hzzzšto će biti obavljeno do kraja 4 miseca.iste su također svjesne nerealnih očekivanja majke diteta te će je s toga pozvati na razgovor i pokušati istu razuvjeriti(što je prema vlastitom iskustvu nemoguće) a o problemu je s majkom razgovarao i voditelj nadzora -bezuspješno.newbie ja bi bio najsretniji da moja kćer upiše školu s kojom će ona biti zadovoljna ali poznavajući ju znam da ista ne može taj program pratiti a to je i mišljenje stučnjaka.ne želim da se moje dite na taj način razočara jer je to već prošla tijekom upisa u prvi razred osnovne škole i to jako negativno utjecalo.njezine ocjene se ne zasnivaju na uspjehu ili znanju već su poticaj od strane profesora za njezino ponašanje,dobrotu...(također nešto što kažu škol.stručnjaci).ne želim nikoga "prisiliti" ali ne želim da se kćeri daju lažne nade kako će ona to uspjeti i završiti a svi su svjesni toga osimnjene majke inje same.da li će se mene uopće pitati za mišljenje po tom pitanju??dite živi s majkom i meni ne dozvoljava a i omalovažava moja mišljenja i savjete pred ditetom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
newbie odgovoreno: 17. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 17. veljača 2010. Samo odgađanje upisa u osnovnu školu nije ama baš ništa strašno niti toliko dramatično, dapače niti imalo rijetka stvar, a radi se i za djecu koja kasnije nemaju niti prilagođeni program niti individualizirani pristup. Sama ta činjenica nije neki razlog za stvaranje, uzgajaje i njegovanje osjećaja neuspješnosti, naročito kod djeteta. Ako (naglasak na "ako") se vaše dijete radi svojih intelektualnih kapaciteta obrazuje prema prilagođenom programu koji je prilagođen u većoj mjeri i većem dijelu međusobno različitih sadržaja onda bi trebalo inzistirati da HZZ provede proceduru krajnje ozbiljno, ne da bi se majku razuvjerilo već da se uvide sve mogućnosti djeteta. Upozorila bih vas i da to zna izgledati ovako: "A što se vama čini, gdje bi bilo najbolje da se upiše vaše dijete?" pa upravo to i bude na listi prijedloga. Do koje mjere, iznijet ću primjer telefonskog poziva da se doda treća sasvim nesrodna i predhodno nerazmatrana. Je li uključena na popis pogodite... Obzirom da škola upućuje, možete defektologa zamoliti da spomene konzultacije sa oba roditelja, pa bi njihov psiholog mogao pozvati i vas jer su podaci koje imaju u početku izrazito šturi. Ako, pak, dijete krene u školu za koju će se pokazati da neće biti u stanju pratiti program, promjena nije nemoguća. Obzirom da i djeca koja su prolazila odličnim nerjetko uvide da im upisani program zapravo ne odgovara i zbog toga nisu godinama pritisnuti posljedicama, bit će prilike i za vašu kćer. Ono što će tad trebati jest dobra podrška. Doduše, bilo bi idealno kad bi od starta imala nešto sebi primjereno i da se u tome osjeća dobro. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
marlino odgovoreno: 17. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 17. veljača 2010. naravno to neupisivanje na vrijeme u osnovnu školu nije toliko strašno ali je moje dite na upis tada išla veselo a kad se ispostavilo da se neće upisat nego tek sljedeće godine onda je ona bila toliko razočarana da je bilo problema oko toga da uopće ode i bude u razredu pa je u početku boravila po svega nekoliko sati dok se nije privikla.stručnjaci hzzz će od strane školski stučnjaka biti upozoreni na situaciju a osobno ću tražiti pismeno mišljenje istih.svjestan sam kolike su mogućnosti djeteta a isto tako znam kako ona doživljava kako pobjede (uspjehe) tako i poraze(neuspjehe) i jednostavno ne mogu mirno sjediti i čekati dok ju netko (svjesno ili nesvjesno) laže.kao što sam i prije napisao ona ima svu moju podršku u svemu ali isto tako sam realan pa znam što može a što ne.kao primjer njezinih mogućnosti moram reći da još uvijek zbraja pomoću prstiju.ditetu se upravo moje realno gledanje na stvari predstavlja kao ne podržavanje i neuvažavanjem njenih želja, mišljenja i osjećaja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.