Jump to content

raskid ugovora s ViP-om


wolf86

Preporučene objave

Ovako, kratko i jasno. U 12. mj. sam potpisao ugovor na 24. mjeseca o pretplatničkom odnosu u tarifi 50.

 

Zanima me slijedeće, kakva su kršenja ugovora s njihove strane dovoljna za raskid bez naknade pretplata za preostale mjesece po ugovoru? Naime, izrazito sam nezadovoljan jer mi stižu računi za koje sam uvjeren da su prenapuhani.

 

Naime, srž problema temeljim na načinu na koji oni rade obračun besplatnih kuna, i onih koje naravno masno naplate (u pretplatničkom odnosu isključivo).

 

Naime, besplatne kune (kako su mi rekli u službi za korisnike i u vip prodajnom centru u sisku) se MORAJU obračunavati po tarifi od 1,20kn po minuti prema vipu i 2,40kn prema ostalim mrežama. nebitno. poanta priče je da se besplatni dio skida apsolutno uvijek na okrugli iznos. znači uvijek je na okruglu kunu, a što se po tarifi ne bi reklo. (ako još ukjlučimo i cijenu poruka, to je već veselje :) ) Također, ako su sposobni na bonove dati gotovo trenutni odziv sa točnom potrošnjom - zašto svi šute o pretplati i vremenskom kašnjenju od minimalno 12h, te još nekim začkoljicama koje koriste da bi zakamuflirali ono što ste sad ovaj tren potrošili i to vam prikazuju tek 3 dana nakon, dok čekate da vam se prikaže još ono što ste potrošili u međuvremenu dok ste čekali ovo gore navedeno??? po meni je ovo temelj za prijevaru korisnika, i nitko mi ne može reći da bi ova dvostruka mjerila smjela postojati (znači prepaid i pretplata - 2 različita modela za istu vrstu telekomunikacijske usluge?).

 

E sad, kad sam već odužio, nakon upita u vip centru dobijem slijedeći odgovor - to je vjerojatno neka greška, sve se cifre moraju obračunavati na isti način.

 

Nakon upita službi za korisnike, ne dobijem nikakav konkretan odgovor, prosto rečeno skinuli su me s k...

 

Da li imam osnovu da raskinem ugovor i pritom ih ostavim kratke za ovih godinu i pol pretplatničkih mjeseci što je ostalo do kraja ugovora (po 50kn mjesečno + rente) i jednostavno raskinem bez podmirenja?

 

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

zaboravih još jednu sitnicu. nakon prigovora službi za korisnike, rekli su mi da referiram preko ispisa poziva :)

 

koji je NARAVNO nakon tog poziva - zamislite prestao dolaziti. bez ikakve obavijesti - što sam im rekao u narednom telefonskom pozivu. opet, kako rekoh već gore - bez konkretnog odgovora zašto. pa čemu pobogu služe ako nemaju odgovor na ništa???

 

i da, nakon što potrošite besplatni dio - naplaćuju vam redovno po tarifi - u lipu. ali sa gore navedenim kašnjenjem od cirka nekoliko dne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija