Jump to content

obvezni prekršajni nalog


zikica

Preporučene objave

Pozdrav!

Dobila sam prije 5 dana prekršajni nalog zbog prekoračenja brzine od 25km/h (snimio me radar neki multanova-tako piše)i nisam vozila svoj auto već tuđi i nakon što je vlasnik auta dobio kaznu na svoje ime išli smo u policijsku postaju prtvrdit da sam ja vozila, a ne vlasnik vozila. I prije 5 dana mi je dosao taj prekršajni nalog. Molim vas recite mi što da napišem danas da mogu žalbu sutra odma predat u postaju to. Stvarno nemam nikakvog iskustva u tome :( a hitno mi to treba sredit jer sam studentica i nemam novaca!

 

I još me zanima ako mi je pauk digao auto još u 1 mjesecu i na licu mjesta sam platila kaznu od 500kn pauku, no policijsku kaznu od 700kn dan danas nisam još platila, da li mi idu kamate na to? Ako je netko imao iskustva s time molim neka mi odgovori.

 

Puno hvala na svemu!

 

Pozz

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

zikica je napisao:

Pozdrav!

Dobila sam prije 5 dana prekršajni nalog zbog prekoračenja brzine od 25km/h (snimio me radar neki multanova-tako piše)i nisam vozila svoj auto već tuđi i nakon što je vlasnik auta dobio kaznu na svoje ime išli smo u policijsku postaju prtvrdit da sam ja vozila, a ne vlasnik vozila. I prije 5 dana mi je dosao taj prekršajni nalog. Molim vas recite mi što da napišem danas da mogu žalbu sutra odma predat u postaju to. Stvarno nemam nikakvog iskustva u tome :( a hitno mi to treba sredit jer sam studentica i nemam novaca!

 

I još me zanima ako mi je pauk digao auto još u 1 mjesecu i na licu mjesta sam platila kaznu od 500kn pauku, no policijsku kaznu od 700kn dan danas nisam još platila, da li mi idu kamate na to? Ako je netko imao iskustva s time molim neka mi odgovori.

 

Puno hvala na svemu!

 

Pozz

Prigovor ste sigurno već predali, u RH nema kamata na novčane kazne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju