Jump to content

Tele2 redovni raskid ugovora


killahcro

Preporučene objave

Ugovor s TELE2 mi je istekao 06.02.2011. godine te sam ja, dva dana ranije, dakle, 04.02.2011. na njihovom prodajnom mjestu podnio zahtjev za raskid ugovora na taj dan.

Čak sam bio upozoren da je ovo prijevremeni raskid ugovora (dva dana ranije) te da bih mogao platiti recipročnu naknadu u nekom manjem iznosu na što sam ja pristao.

Zbog nesposobnosti pojedinca ili sustava oni taj zahtjev još nisu obradili jer ga, navodno, nisu ni zaprimili.

Presliku zahtjeva iz koje se vidi sve navedeno imam kod sebe.

 

Kontaktirao sam SZK koji su mi, između ostalog, rekli da ću morati platiti i ovaj period nakon predavanja mog zahtjeva (što bi bilo u redu da se radi o nekom razumnom roku).

Nakon toga sam im faksirao i mailao zahtjev za raskid ugovora kako bi se to ipak pokrenulo s mrtve točke.

 

Zanima me koje su moje obveze vezano uz plaćanje troškova pretplate, unatoč činjenici da sam pravovremeno podnio zahtjev za raskid ugovora?

Također, zanima me koja su moja prava s obzirom na činjenicu da sam podnio zahtjev, direktno na njihovom prodajnom mjestu, a koji zbog očite nesposobnosti/grube pogreške od strane TELE2 i njihovog zaposlenika nije obrađen. Sve naravno na moju štetu...

 

Molim pomoć...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija