kmicko objavljeno: 14. lipanj 2011. Dijeli objavljeno: 14. lipanj 2011. Pozdrav. Potpisao sam ugovor sa mobilnim operaterom po treći put na dvije godine uz plaćanje putem trajnog naloga. Problem je taj što nakon potpisivanja naloga nisam dobivao račune za naplatu. Pošto sam trebao primati račune preko kreditne kartice nisam ni znao da nestižu. Operater mi je poslao poruku da će mi iskljuciti broj ako račune neplatim a kada sam ih nazvao rećeno mi je da je to njihova greška te da će mi raćuni ipak stići na naplatu preko kreditne k. dok sam ja to cekao broj mi je iskljucen a sluzba za korisnike mi je priopčila da samo mogu napisati prigovor što sam i napravio i nakon sto je prošlo 4mj. od prigovora još mi se nije niko javio. Zadnja 4mj. sam službu za korisnike zvao dva puta mjesečno kako bih provjerio gdje je zapelo a svaki put bi mi rekli da će me sad nazvati sigurno, ali ništa od poziva. Ja sam spreman platiti sve što sam potrošio ali nemogu platiti za prijevremeni raskid ugovora kad ja to nisam htijeo raskiniti več je došlo do toga zbog njihove greške. Šta sada nakon prigovora ? Dali trebam pravnika ? Molim pomoć Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.