racman objavljeno: 11. rujan 2011. Dijeli objavljeno: 11. rujan 2011. Ukratko supruga je od Tele 2, čiji je pretplatnik, dobila račun za telekomunikacijske usluge 10 puta veći od uobičajenog (700 umjesto 70 kn) za prošli mjesec. Većinu poziva naplatili su joj u roamingu a ona nije napuštala Republiku Hrvatsku. Živimo blizu granice sa Republikom Srbijom, pa pretpostavljam da je signal Tele 2 bio slabiji nago inače i da je zato došlo do toga. Može li se nekako osporiti dio računa ili nešto slično? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ivan699 odgovoreno: 26. listopad 2011. Dijeli odgovoreno: 26. listopad 2011. imao identičan slučaj, samo s drugim operaterom. i dobio ih..ukoliko nisu poslali obavijet da je bila na romingu ili o naglom povećanju prometa, krivi su! na to se žaliti...ukoliko je bila obavještena tome, ona je kriva.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Utjerivaczakona odgovoreno: 27. listopad 2011. Dijeli odgovoreno: 27. listopad 2011. Čim je račun prešao u znatnom dijelu od normalne potrošnje, operater je dužan obavijestiti korisnika o naglom povećanju potrošnje. Tek nakon toga korisnik snosi obvezu. No treba poslati prigovor na vrijeme. Inače operateri nisu krivi za roaming blizu granice jer je na korisniku da brine o izboru mreže koju koristi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.