matija385 objavljeno: 24. studeni 2011. Dijeli objavljeno: 24. studeni 2011. Pozdrav svima, već dugo čitam po forumu, ali sad se odlučio i registrirati jer moram i pitati nešto Otvorili smo frizerski salon kao d.. i nismo u sustavu PDV-a. Osim obavljanja usluge (šišanja, i slično) imati ćemo i maloprodaju profesionalnih proizvoda (maloprodaja u manjem obimu). D.. ima sjedište na mojoj kućnoj adresi, a sama poslovnica je na drugoj. Imam jednu zaposlenicu - svoju curu Interesira me: 1. Koju sve dokumentaciju moram imati u samoj poslovnici (ugovor o radu, najmu, sanitarna, radna..?) 2. Koje sve knjige moram voditi što se tiče maloprodaje u manjem obimu? Navodno neku o nabavi i popisu robe (tako nešto) te me interesira radi li to u praksi knjigovođa ili ja sam? 3. Pretpostavljam da ta knjiga može biti u elektronskom obliku (imamo POS sustav koji smo sami razvili), ali, moram li ja onda svaki dan printati tu "stranicu" prodane robe ili je dovoljno da to bude u elektronskom obliku na računalu? 4. Trebam li imati knjigu žalbe? (to sam negdje na netu pročitao?!) Mislim da je to sve za sada od pitanja. Bio bih veoma zahvalan na što bržim odgovorima, obzirom da je roba za prodaju tu, a i radimo već 2 tjedna, odnosno, malo mi je to hitno Hvala unaprijed, Matija P.S.: ako sam fulao forum - sorry, nije namjerno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.